Hur ser era mål och planer ut för 2004?
Ni kanske redan har en del bestämt i fiskväg som resor och nån satsning efter nån viss art. Skriv ner det här så vet man på ett ungefär vad ni är för några
Mitt fiskeår 2004:
-> Ska söka vårfiske på EM, (Emån)
-> Eventuellt leka beskung i Mörrum och vara med på premiären 1 April om jag får ledigt från skolan och jag har tur i lottningen.
-> Ungdoms Säsongskort i Mörrum även nästa år
-> Eventuellt laxfiskeskolan i Orkla 4 dar med Syrstaad bröderna
-> Mer kustfiske längre ifrån där jag bor
Om man tänker fiskmässigt är väl målet inställt på att ta första laxen, över minimåttet
En fin majlax men en besa skulle jag bli jävligt glad över också.. Sen blir det givetvis en del gädda och mete efter karp och även fiskesnacks nationalfisk sutaren.
Är bara lite av mina mål man tar ju fisket som det kommer men drömmar och mål måste man alltid ha!
Ni kanske redan har en del bestämt i fiskväg som resor och nån satsning efter nån viss art. Skriv ner det här så vet man på ett ungefär vad ni är för några
Mitt fiskeår 2004:
-> Ska söka vårfiske på EM, (Emån)
-> Eventuellt leka beskung i Mörrum och vara med på premiären 1 April om jag får ledigt från skolan och jag har tur i lottningen.
-> Ungdoms Säsongskort i Mörrum även nästa år
-> Eventuellt laxfiskeskolan i Orkla 4 dar med Syrstaad bröderna
-> Mer kustfiske längre ifrån där jag bor
Om man tänker fiskmässigt är väl målet inställt på att ta första laxen, över minimåttet

Är bara lite av mina mål man tar ju fisket som det kommer men drömmar och mål måste man alltid ha!
Kommentera