tjabba, tänkte höra om någon här har drabbats av samma problem. Har fått "tennisarmbåge" epikondylit. Det medicinska kan vi kanske lämna åt läkare (behandling pågår cortison, akupunktur mm) men det är en långdragen historia som inte vill ge med sig. väldigt svårt för o jerkfiska några tips som kan underlätta, någon som andvänder någon form av typ armbågsskydd med framgång ? Har provat att hålla spöet med vänster o köra högervevat, men funkar sådär. Alla tips välkomna ps. en desperat Flua
sigpic
Kommentera