Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fiskeslang?!
Collapse
X
-
Kommentera
-
Ja du jag vet inte, och varför attackerar du flugfiske? Bara för att jag har ett flugspö på min avatar och du trodde att du skulle "få igång" mig mer om du klankade ner på just flugfiske?Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inläggHur lyckades du få en snag?
Det är inte barnsligt utan helt naturligt...att man påverkas av media (är man karpmetare får man hålla tillgodo med litteratur, tidsskrifter, tv och film där det snackas englska).
Men kom inte och påstå att t.ex. flugfisket, som är bra mkt äldre och mer etablerat inte "lider" av engelska influenser?
Jag brukar inte säga tailing loop eller så direkt, tycker det är lika fånigt vilket fiskesätt det än gäller.
Inte så himla ofta jag flugfiskar heller å andra sidan..
Varför lever du på att reta gallfeber på folk? måste du hoppa in i varenda tråd du kan och vara dryg? Är du lika blåst i verkligheten. eller har du bara tagit denna roll bakom tangentbordet för att du inte vågar det i verkliga livet?
Föga förvånande att du skulle hoppa in här förövrigt.. Guuud vad jag önskar att jag träffar dig i verkligheten snart..Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020

Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Vad dillar du om nu? det var ju du som drog igång med att karpmetet var dito. Då får du la räkna med att få mothugg? :P ?Ursprungligen postat av Bowen Visa inläggJa du jag vet inte, och varför attackerar du flugfiske? Bara för att jag har ett flugspö på min avatar och du trodde att du skulle "få igång" mig mer om du klankade ner på just flugfiske?
Jag brukar inte säga tailing loop eller så direkt, tycker det är lika fånigt vilket fiskesätt det än gäller.
Varför lever du på att reta gallfeber på folk? måste du hoppa in i varenda tråd du kan och vara dryg? Är du lika blåst i verkligheten. eller har du bara tagit denna roll bakom tangentbordet för att du inte vågar det i verkliga livet?
Föga förvånande att du skulle hoppa in här förövrigt.. Guuud vad jag önskar att jag träffar dig i verkligheten snart..
Kommentera
-
Ja du, fundera du på det...Ursprungligen postat av Sg Visa inläggVad dillar du om nu? det var ju du som drog igång med att karpmetet var dito. Då får du la räkna med att få mothugg? :P ?Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&

-Okänd
Kommentera
-
Det är väl du som försöker reta karpmetare med att vi är "infantila". När sedan Flode kommer med ett sakligt inlägg som motsäger, eller åtminstone kritiserar, din kategorisering så lever han på att klanka ner på folk? Är du go eller?Ursprungligen postat av Bowen Visa inläggJa du jag vet inte, och varför attackerar du flugfiske? Bara för att jag har ett flugspö på min avatar och du trodde att du skulle "få igång" mig mer om du klankade ner på just flugfiske?
Föga förvånande att du skulle hoppa in här förövrigt.. Guuud vad jag önskar att jag träffar dig i verkligheten snart..
Kommentera
-
Måste erkänna att jag håller med flode i den här situationen. Var i hans inlägg kritiserar han flugfiskare eller muckar med dig? Jag hittar inget stötande i hans inlägg, snarare du som går till personangrepp på folkGoogle wont search for Chuck Norris, because google knows you don`t find Chuck Norris. He finds you
Kommentera
-
Jag klagar inte på alla karpmetare, vilket faktiskt inte framgår ser jag. Jag klagar på att vissa använder engelska uttryck, men det gäller ju fler kategorier med givetvis.Ursprungligen postat av CalleX Visa inläggDet är väl du som försöker reta karpmetare med att vi är "infantila". När sedan Flode kommer med ett sakligt inlägg som motsäger, eller åtminstone kritiserar, din kategorisering så lever han på att klanka ner på folk? Är du go eller?
Är det verkligen helt ofattbart att man blir irriterad på denne man förövrigt. Det är skillnad när han skriver nåt och någon annan skriver samma sak..
Men samma gäller ju även dig i många fall har jag för mig.. Dvs en som bara älskar att driva folk till vansinne via text..
Ja flanebanan vinner, han är bäst och min idol!Senast ändrad av Bowen; 2008-03-27, 21:05.Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&

-Okänd
Kommentera
-
Ja, men hade du skrivit exakt det inlägg han gjorde till mig hade jag knappast svarat på samma sätt.Ursprungligen postat av _Baste_ Visa inläggMåste erkänna att jag håller med flode i den här situationen. Var i hans inlägg kritiserar han flugfiskare eller muckar med dig? Jag hittar inget stötande i hans inlägg, snarare du som går till personangrepp på folk
Det finns en bakgrund till att jag spyr på hans "inlägg" det enda han gör är att reta upp folk, sen sitter han bakom sin skärm och fnissar.. Jävligt störigt..Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&

-Okänd
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
14 svar
3 127 visningar