Jag å en kompis skulle premiärfiska med min båt....
sol å vindstilla.Detta ska bli härligt säger vi...
släpar ner alla saker extramotor spön etc.På bryggan möter jag en båt granne som kommer släpandes på en stor dunk bensin å säger hoppas du klarat dig från tjuvar.......
Det hade jag inte
.Asen hade snott min bensintank kopplingar å hela skiten......Å rotat runt i hela båten..
Jaha i med alla saker i bilen...köra till biltema å fixa nya saker....Trist...Dyrt
Men sedan kom vi ut å fiska 11st spättor som smakade bra med smältsmör i dag
Nu fick det bli två mindre tankar som man orkar bära med sig hem.....
Tjuv asen är dock välkommna tillbaks för nästa "fixade" tank dom snor är det 50% vatten i...sedan kan dom hälla den "soppan" i vilken motor dom vill...hehe jag kommer skratta gott när den e stulen
sen kan dom rensa förgasare å tankar i stället för att springa runt å sno andras saker.......
/ Denne
sol å vindstilla.Detta ska bli härligt säger vi...
släpar ner alla saker extramotor spön etc.På bryggan möter jag en båt granne som kommer släpandes på en stor dunk bensin å säger hoppas du klarat dig från tjuvar.......
Det hade jag inte

.Asen hade snott min bensintank kopplingar å hela skiten......Å rotat runt i hela båten..Jaha i med alla saker i bilen...köra till biltema å fixa nya saker....Trist...Dyrt
Men sedan kom vi ut å fiska 11st spättor som smakade bra med smältsmör i dag

Nu fick det bli två mindre tankar som man orkar bära med sig hem.....
Tjuv asen är dock välkommna tillbaks för nästa "fixade" tank dom snor är det 50% vatten i...sedan kan dom hälla den "soppan" i vilken motor dom vill...hehe jag kommer skratta gott när den e stulen
sen kan dom rensa förgasare å tankar i stället för att springa runt å sno andras saker......./ Denne
Kommentera