äntligen! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

äntligen!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• äntligen!

till slut fick jag min flyttoverall från ab. riktigt sega!!! försäljaren jag prata med var trevlig och hjälpsam men va fan, om en artikel har utgått så ta bort den från hemsidan eller uppdatera och skriv att den är för tillfället slutsåld. men icke i detta fall, tråkigt att man ska ligga ute med pengar i 3 veckor. pengar som annars hade hjälpt mig bli fullare på krogen..
    tjopp!!!
    My work speaks for itself

de är inte så lätt att hela tiden uppdatera med vad som finns och vad som inte finns . sen att de tar 3 veckor är inte ab:s fel utan leverantören som ska först skicka till butiken , sen måste butiken skicka de till dej som tar några dar . har du jobba på en butik ? och en butik som har 3 stycken sidor att ta hand om och med så sjukt mycke prylar dem har så blir de inte lätt att uppdatera hela tiden .

Kommentera

Näe, man kan aldrig vara säker på att vad som finns på hemsidan verkligen finns i lager. Däremot ska man räkna med att bli informerad om saker och ting tar längre tid att leverera än vad som utlovas. AB är väl annars en av de sidor som har bättre koll på vad som finns och är slutsålt om jag förstått det rätt.
      Är det blåål eller vralåk?

Kommentera

jag tycker om man är ett framgångsrikt företag som har e -handel, borde man har lite mer koll på grejorna. tycker jag som kund borde kunna få känna att det jag beställer hem och betalar för ska komma inom några dagar. ja det har jag, då inventerar man så man har koll på vad man har i butik och inte har så man kan beställa hem det snarast. tycker för sig att de flesta sportfiskehandlare är lite knepiga.. =P
        men jag är med på vad du menar fiskemannen...
        My work speaks for itself

Kommentera

3 veckor låter lite väl länge?
          Vad fick du betala i frakt och så?
          Kom den hem till brevlådan eller fick du hämta den på ditt lokala postkontor......

Hoppas verkligen inte du behövde den under dem här tre veckorna....

Kan hålla med om att vissa handlare är knepiga... Sen finns det dem som är riktigt bra och ringer eller mailar läget OM något skulle ha utgått ur sortimentet.

Jag har alltid fått uppfattningen att AB är ett seriöst företag med bra kundpolicy, snabba leveranser osv... ?

Jaja din flytoverall lär du behöva i det här vädret..
          http://www.silverbums.com

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
          11 svar
          13 574 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg jimmy85