Rätt säker på att metall plattan är dyrare än plast plattan. Så är det i alla fall i min bransch.
Så det är nog inte av snålhet som ABU har satt dit den. Det kan säkert vara så att det finns andra marknader där plast anses som budget lösning eller något liknande. Säkert ett varmare klimat än Sverige i så fall
.
Men jag håller absolut med om att det är riktigt puckat att ta betalt + frakt + post förskott på en detalj för 20 kr. Det är nog ytterst få som är så missnöjda att de ringer in och klagar. Så kostnaden för det borde de kunna ta. Det finns mycket goodwill i 25 st 20 kr plastbitar per år...
Så det är nog inte av snålhet som ABU har satt dit den. Det kan säkert vara så att det finns andra marknader där plast anses som budget lösning eller något liknande. Säkert ett varmare klimat än Sverige i så fall
.Men jag håller absolut med om att det är riktigt puckat att ta betalt + frakt + post förskott på en detalj för 20 kr. Det är nog ytterst få som är så missnöjda att de ringer in och klagar. Så kostnaden för det borde de kunna ta. Det finns mycket goodwill i 25 st 20 kr plastbitar per år...

Kommentera