William - Jakt & Fiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

William - Jakt & Fiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

tror mig ha hört att han sagt (William alltså...) att han käkar mycket ananas för då tar (nåntingsnuskigt) smak, till glädje för Agneta kanske?

OBS OBS OBS Vet inte om han verkligen har sagt detta. Om han har gjort det skiter jag i hur bra fiskeprogram han gör, han är kung i varje fall...

Kommentera

Ursprungligen postat av Sellasie I Visa inlägg
      Har hört ett ryckte, om att han var tillsammans med Agneta Sjödin.. Och att han var en Superslacker och helst inte ville jobba eller göra något alls.. och att hon då tröttnat, och frågat honom:

"Men William.. vad kan du tänka dig att göra? Vad tycker du är kul?"

Och då ska han ha svarat:

"Fiska tycker jag ioförsig är ganska roligt.."

Sen fick han det där jobbet.. Någon som vet om det stämmer?
      Hahaha.

Det var bland det dummaste jag läst.
      Tack för dagens.

Kommentera

älskar när william är på åland och ska fiska gädda.."för att inte gäddan ska bita av linan använder vi 15 cm långa ståltafsar" hahahaha whatthefuck!? andra kastet biter något av hans lina!! HAHAHAHA
        sen som alltid direkt efter,," den där var stor" vilken jävla stjärna...
        My work speaks for itself

Kommentera

ä för fan, e ju roligt o se att man inte e ensammen om o bli glad för små fiskar=P
          ---------------------------------------------------------------------------------------
          Team Pikings

Kommentera

Ursprungligen postat av TAMTAM Visa inlägg
            Nu har jag det!

Bergqvist/Brost med Odell som programledare det vore underhållning det speciellt på en Big Game båt nånstans i sydliga vatten!
            Kan tänka mej Brosts nylle när det drar iväg på rullen.
            NEJ! Inga skådespelare hehe. Enda man har lärt sig av dem är att ta en snaps efter att man tagit en lax Visserligen kul för gammelfarmor att hon också får något att titta på för det handlar ju om allt annat än fiske

Nej, Ta in killar från typ sportfiskeakademin mm och ge dem en chans att visa upp sig, de har något att framföra.

Fiske på tv är bäst när skådespelare är uteslutna

Kommentera

Ursprungligen postat av Gösen Visa inlägg
              Gillar Peter Sjödin, han säger jämt: Men du William... Riktigt kul kille med kula uttryck. Odell ger jag inte mycket för, han får riktigt fina fiskar, men han är svår att stå ut med. Menmen, trots allt är det ju riktigt kul med fiske i TV, man kollar som på vad som helst. Nån som jag gillar i fiskeTV är Martin Falklind å Örjan den galne pitebon. Sen gillar jag Jörgen Larsson, mycket instruktiva inslag. Redan detta från Visst nappar det med Bengt Öste: http://svtplay.se/v/1370504/oppet_ar...034,1,f,103063 från november 1987
              Peter känner jag sen vi var små, å han e precis lika jävla galen som han verkar! Lika med Anders Dahlen, vi har svingat många bägare ihop i Östersund.... Sköna gubbar helt enkelt!

Kommentera

Ursprungligen postat av Sellasie I Visa inlägg
                Har hört ett ryckte, om att han var tillsammans med Agneta Sjödin.. Och att han var en Superslacker och helst inte ville jobba eller göra något alls.. och att hon då tröttnat, och frågat honom:

"Men William.. vad kan du tänka dig att göra? Vad tycker du är kul?"

Och då ska han ha svarat:

"Fiska tycker jag ioförsig är ganska roligt.."

Sen fick han det där jobbet.. Någon som vet om det stämmer?
                Hehe. Det låter ju inte helt otroligt.
                FishBrain - coolaste sportfiskeappen! Finns nu på App Store och Google Play

Kommentera

Det är nog bara William som drillat bottennapp och spelat in det på film i Emån eller Mörrumsån. Det borde väl säga nåt-
                  A bad days fishing is better than a good day at work.

http://tenkarasverige.blogspot.com/

http://www.salmosalarfishing.se

Kommentera

Nja vetefan tror inte William är ensam om detta, tv produktion (även tidning) är begränsad gäller att få rätt bilder fort och om det inte funkar som tänkt kommer extraordinära åtgärder in i bilden....
                    I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av A.Ringh, 2009-07-19, 12:16
                    22 svar
                    3 433 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Nextline  
                    Startad av geson, 2010-08-05, 15:29