William - Jakt & Fiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

William - Jakt & Fiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Gillar Peter Sjödin, han säger jämt: Men du William... Riktigt kul kille med kula uttryck. Odell ger jag inte mycket för, han får riktigt fina fiskar, men han är svår att stå ut med. Menmen, trots allt är det ju riktigt kul med fiske i TV, man kollar som på vad som helst. Nån som jag gillar i fiskeTV är Martin Falklind å Örjan den galne pitebon. Sen gillar jag Jörgen Larsson, mycket instruktiva inslag. Redan detta från Visst nappar det med Bengt Öste: http://svtplay.se/v/1370504/oppet_ar...034,1,f,103063 från november 1987
    Senast ändrad av Gösen; 2009-07-30, 19:07.
    Brottar fett...

Kommentera

det spelar ju ingen jävla roll vem som är med i tv det finns alltid någon som klagar....
      [FONT="Lucida Console"]Fishermanblood flows in my veins![/FONT]

Kommentera

Ursprungligen postat av the_unknown Visa inlägg
        Odell må vara gapig men han har iallafall kul när han fiskar!
        Ah, håller med. Han är riktigt rolig att kolla på i och med att man märker att han har kul.
        Men han måste vara med Broman, annars är de inte alls lika kul :P
        It´s not the fart that kills you, it´s the smäll

Kommentera

Ursprungligen postat av twinpower_feskarn Visa inlägg
          det spelar ju ingen jävla roll vem som är med i tv det finns alltid någon som klagar....
          Jo, men om det är en bra programledare från början så är det garanterat färre som klagar

Skådespelare tar de ju bara in för att få fler tittare.

Kommentera

Vafan ... jag är bara nöjd att det visas lite fiske överhuvetaget på dumburken. Men skulle vilja se lite mer fiske efter gädda,gös tex.

Kommentera

Ursprungligen postat av mackan111 Visa inlägg
              Vafan ... jag är bara nöjd att det visas lite fiske överhuvetaget på dumburken. Men skulle vilja se lite mer fiske efter gädda,gös tex.
              Jag tycker det verkar som minst 50 % av allt fiske som går på svensk tv är gäddfiske .. oftast jerkfiske

Kommentera

Ursprungligen postat av ackeliba Visa inlägg
                Nejnejnej!
                Odell är bra men blanda inte in några skådespelare i ett fiskeprogram!

Det vore faktiskt kul att se Johannes och Kjell flugfiska, undrar bara om de har ögon mm kvar efter det hehe...
                (Menar inget personligt mot dem)
                Johannes provade ju på flugfiske efter lax i lagan eller var det nu var. Gick väl hyfsat för att vara första gången.

Kommentera

Ursprungligen postat av abouew Visa inlägg
                  Jag tycker det verkar som minst 50 % av allt fiske som går på svensk tv är gäddfiske .. oftast jerkfiske
                  Vilka kanaler har du?Jag har bara sett vildmarkavsnittet där de jerkade i hornborgasjön.Oftast är det biggamefiske utomlands eller så är det flugfiske långt upp i landet!

Kommentera

Ursprungligen postat av ackeliba Visa inlägg
                    Se inte på programmet om ni tycker att han är så dålig då. Visst, han är inte den roligaste och världens bästa fiskare men det är fiske på tv och det räcker för mig...

Däremot när det är Kjell Bergqvist och Johannes Brosk/t något är jag inte sen att stänga av!
                    Nu har jag det!

Bergqvist/Brost med Odell som programledare det vore underhållning det speciellt på en Big Game båt nånstans i sydliga vatten!
                    Kan tänka mej Brosts nylle när det drar iväg på rullen.
                    I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

Får inte riktigt grepp om den mannen, det med Agneta Sjödin låter som en jävligt logisk förklaring till det mesta om det nu stämmer, han verkar ju inte allt för sprallig haha.

Oavsett så är det kul att titta på, var ett skönt avsnitt häromdagen om laxfiske i Skottland ni som såg det kanske, Mikael Frödin verkar skitskön, efter att ha fått en hel del lax genom åren så blev han ändå manisk så fort han fick på fisk

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av A.Ringh, 2009-07-19, 12:16
                      22 svar
                      3 433 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Nextline  
                      Startad av geson, 2010-08-05, 15:29