Äntligen är våren här, och vi har lite hett fiske framför oss! Då är det extra bittert att gå ner i förrådet och upptäcka att ens favoritutrustning saknas...
Upptäckte imorse när jag skulle ner och hämta prylar till dagens fiske att ett spö + rulle saknas. Så tänkte be er som regelbundet håller koll på div. köp- och säljsiter hålla utkik efter någon som skulle sälja ett endelat Fenwick 7.6 tillsammans med en Luna 300. Spöt är även märkt med Blirre (vilket isf. lär vara bortristat). Inser att chanserna är lika magra som en utlekt gädda att återfå prylarna, men man vet ju aldrig
Det är ju ett hyffsat värde på grejerna iaf.
För er som undrar så bomma jag fisket idag.......................
Upptäckte imorse när jag skulle ner och hämta prylar till dagens fiske att ett spö + rulle saknas. Så tänkte be er som regelbundet håller koll på div. köp- och säljsiter hålla utkik efter någon som skulle sälja ett endelat Fenwick 7.6 tillsammans med en Luna 300. Spöt är även märkt med Blirre (vilket isf. lär vara bortristat). Inser att chanserna är lika magra som en utlekt gädda att återfå prylarna, men man vet ju aldrig
Det är ju ett hyffsat värde på grejerna iaf.För er som undrar så bomma jag fisket idag.......................
få hoppas du får tilbaka grejorna, lycka till å skitfiske på dig
Kommentera