Gå in på www.piketanic.blogspot.com , han gör riktigt bra paravaner. Alla som jag fiskar med och tävlar emot kör med sånna. drar ut riktigt bra trotts en låg fart.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Savagear paravaner
Collapse
X
-
-
hehe tack för alla tips blir ett svårt val men funderar på black beast... en polare har dem o säger att dom e grymma!
Kommentera
-
Slutade inte Emil tillverka sina paravaner? Han kanske började om igen? När jag var ute efter paravaner för ja, när det nu var, ett år sen, typ då gjorde han inte några... Men han har riktigt bra kurs på dem!
Kommentera
-
Aa, hans paravaner är riktigt fina. Han kom med en ny modell förra året, som drar ut betet ännu mer. Så ja har inte hört nå nytt att han skulle ha slutat.sigpic www.EPfiske.se - Din boj i Hälsingland
Kommentera
-
Det var nog säkert det att han slutade tillverka dem gamla, som såg mer ut som great white...
Kommentera
-
Återvinner en gammal tråd här nu då kändes onödigt att starta en ny tråd.
Jag impulshandlade nämligen två sg paravaner nu i helgen och idag efter jag hämtat ut paketet och öppnat det upptäckte jag att jag fått två olika modeller, den ena är större och har en vinklad köl och den andra är, ja mindre och har en köl som går parallellt med kroppen så att säga.
Från vad jag läst mej till här och på andra forum ska det finnas en äldre modell av sämre kvalitet. Är det någon här som har koll på vilken som är vilken?
Jag ska i vilket fall ut i helgen och provköra men det skulle vara intressant att veta!
Bifogat bild:
Kommentera
-
Går det inte att bara skruva om botten på den som är vinklad? MvhUrsprungligen postat av pontus.karpp Visa inläggÅtervinner en gammal tråd här nu då kändes onödigt att starta en ny tråd.
Jag impulshandlade nämligen två sg paravaner nu i helgen och idag efter jag hämtat ut paketet och öppnat det upptäckte jag att jag fått två olika modeller, den ena är större och har en vinklad köl och den andra är, ja mindre och har en köl som går parallellt med kroppen så att säga.
Från vad jag läst mej till här och på andra forum ska det finnas en äldre modell av sämre kvalitet. Är det någon här som har koll på vilken som är vilken?
Jag ska i vilket fall ut i helgen och provköra men det skulle vara intressant att veta!
Bifogat bild:
[ATTACH=CONFIG]80355[/ATTACH]Djurgårn härskar
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
14 svar
3 144 visningar