Prologic Survivor Monster Bag - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Prologic Survivor Monster Bag

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Prologic Survivor Monster Bag

Tjo!

Fick in lite deg på kontot och funderar på en ny fiskeväska.

Spanade in denna, verkade trevlig, har nån annan nån erfarenhet av denna väska?

Kan nämnas att jag mest vandrar krings en å/fiskar i båt. Stör mig blanda annat på att jag ej får i mina BB's mm i mina lådor just nu i min RT väska(vars axelrem är på sista refrängen, den där efter 3 tonhöjningen i en extren slagerhit). Behöver en större väska helt enkelt!

Om någon köpt väskan, ingår isåfall plastlådorna?

Ha det!

Anton

Hej! Jag har en beg till salu med ett par lådor som vanligt vis INTE ingår.. Intresserad? Skicka pm!
    www.TeamPikeHard.blogspot.com - Vi bloggar om predatorfiske!

Kommentera

Har köpt just den väskan från söders. Ingår inga plastlådor! Om du ska "vandra" runt med den så tycker jag då iallafall att den bli på tok för stor! Men att ta med sig när man ska ut med båten osv så skulle jag väl säga att den är helt underbar att ha. Får ner allt, och lite till.

Skulle du packa väskan "full" så skulle då jag inte vilja vara din "caddie"
      Besök min blogg! http://ehnlures.blogspot.se/

Kommentera

fick det plats 12 st lådor eller vad stod det ? tycker det vore väl bra om det ingick för dem lådorna är väl inte gratis va :P?
        [FONT="Palatino Linotype"]The pike is the winner of all fights, without the fight against me ![/FONT]

Kommentera

du hann före , btw , vad kostar en sådan låda ?
          [FONT="Palatino Linotype"]The pike is the winner of all fights, without the fight against me ![/FONT]

Kommentera

inga lådor ingår

Väskan är inte vattentät heller, det kan vara värt att tänka på när den står i båten.

Nu vet inte jag om min nya väska finns att få tag på i Sverige, Columbia PFG. Ska inte säga för mycket heller eftersom den är helt ny för mig men det känns som att det är bra kvalité och den ska vara helt vattentät.

Jag kan personligen tycka att det känns dumt att lägga 500:- eller ännu mer på en väska när man lika gärna kan köpa vilken duffel som helst på Ö&B och få samma egenskaper men för 1/5 av priset. Då finns det roligare saker att lägga pengarna på.

Jag hade till exempel en gammal samsoniteväska i flera säsonger som fiskeväska (jag vet samsonite är inte billigare än 500:-, men det var den för mig eftersom jag fick den gratis!) Den funkade helt okej, orsaken till att jag bytte ut den var att jag ville ha något vattentätt eftersom den alltid stod i botten av båten. Så jag inhandlade en Plano 777. Men den blev jag nästan galen på eftersom det inte gick att vara flexibel det minsta... så jag köpte min Columbia och den har fått vara med ute några gånger, än så länge har jag inga invändningar.

Hoppas jag gör dej klokare och inte mer förvirrad :-)
            Fiskefokus - min alldeles egna fiskeblogg.

Kommentera

Använder den själv, tycker den är grym! - Även bra när man ska ut och resa !

/m
              Mina Placeringar:
              2:a plats - Mälaren Mästerskapet Höstupplagan - Team Tail.
              2: plats - Fångade tävlingens näst största gädda 100+ Roslags Pike

Kommentera

Ah, angående vikten som nån annan sa... Min väska som rymmer 10 st 3700 när den var ganska full vägde den in på över 20 kilo, nästan gränsfall för att jag skulle slippa betala övervikt på planet hem. Den vill inte jag släpa på nån längre sträcka. Men å andra sidan behöver man ju inte alltid ha allt i väskan! :-)
                Fiskefokus - min alldeles egna fiskeblogg.

Kommentera

Oj, tackar för svaren!

Jo jag anade ju att lådorna ingick, var en rätt dum fråga egentligen.

Det verkar som folk tycker den är bra men stor. Jag har inte berg utav beten, så jag kanske ska gå ner några storlekar, men jag vill gärna få plats med lådor som tex en BB kan få plats i, vilka lådor passar förresten?

Om man ska ner några storlekar som sagt, vad satsar man på?

Kommentera

Tack för tipsen AhlqvistarN, avvaktar sålänge!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
                    11 svar
                    13 559 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg jimmy85
                    av jimmy85