Tar även upp om snyftfilmerna från SVT
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Aftonbladet ligger på + nu !
Collapse
X
-
Han verkar "lite" upprörd.
En litet citat: Ynkryggen till landsbygdsminister, Eskil Erlandsson, har trixat fram ett undantag från EU:s regler. Andra stater försöker skydda sina medborgare från farliga gifter. I vårt land är det förbjudet att mata hönsen med Östersjölax men den går bra att ge till barnen.
I dont give a fuck who your father is.... don´t walk on the water while i´m fishing.
Min Blogg
http://www.fiskesnack.com/forum/blog.php?u=7117
http://www.sportfishinglovers.se/
-
Och vilken bra koll den reportern har (NOT)! Sitt ni där i Norrland och gnäll. När man lever med människor som faktiskt livnär sig på det småskaliga fisket är det i jämförelse mot....... mot "bonnaläppar" från Norrland som skulle bli av med snön och allt glesbygdsbidrag samtidigt. Trist för er, men rätt för oss som tjänar våra pengar i London och New York och har mångdubbelt ggr snittlönen för en normalsvensk.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inläggOch vilken bra koll den reportern har (NOT)! Sitt ni där i Norrland och gnäll. När man lever med människor som faktiskt livnär sig på det småskaliga fisket är det i jämförelse mot....... mot "bonnaläppar" från Norrland som skulle bli av med snön och allt glesbygdsbidrag samtidigt. Trist för er, men rätt för oss som tjänar våra pengar i London och New York och har mångdubbelt ggr snittlönen för en normalsvensk.
fortfarande inget alkolås på datorn ?
Kommentera
-
Nu får du ursäkta, en gnällig norrlänning, men du tappade mig lite nu, kan du vidareutveckla dit resonemang, så att vi bonnläppar kan förstå var du vill komma.Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inläggOch vilken bra koll den reporter har (NOT)! Sitt ni där i Norrland och gnäll. När man lever med människor som faktiskt livnär sig på det småskaliga fisket är det i jämförelse mot....... mot "bonnaläppar" från Norrland som skulle bli av med snön och allt glesbygdsbidrag samtidigt. Trist för er, men rätt för oss som tjänar våra pengar i London och New York och har mångdubbelt ggr snittlönen för en normalsvensk.
Eller är det så att dioxin inte är giftigt, de har bara hittat på det på skoj.
I dont give a fuck who your father is.... don´t walk on the water while i´m fishing.
Min Blogg
http://www.fiskesnack.com/forum/blog.php?u=7117
http://www.sportfishinglovers.se/
Kommentera
-
Sorry, e' inte vare sig norrlänning eller ens glesbygdsbo - tjänar inte heller flera gånger mer än snittlönen (vad fan något av detta möjligtvis kan ha med saken att göra, skulle vara intressant att höra hur tankarna gick här...).Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inläggOch vilken bra koll den reportern har (NOT)! Sitt ni där i Norrland och gnäll. När man lever med människor som faktiskt livnär sig på det småskaliga fisket är det i jämförelse mot....... mot "bonnaläppar" från Norrland som skulle bli av med snön och allt glesbygdsbidrag samtidigt. Trist för er, men rätt för oss som tjänar våra pengar i London och New York och har mångdubbelt ggr snittlönen för en normalsvensk.
Begriper inte ett jota av något av dina inlägg, är böjd att hålla med Mangeboy79 - skaffa alkolås eller sluta supa till på vardagar.Bildstudie över mina multirullars multiplicerande (det måste ske barnförbjudna saker när jag inte ser, för de förökar sig hela tiden
):
En blygsam början .. Det börjar arta sig .. Börjar så smått spåra ur nu...
Rull-terminologi (innehåller länkar till mina Rullmekartrådar)
Kommentera
-
Trist Mooki att du inte förstår vad jag skriver, men tänker inte heller bokstavera det jag skriver (tydligare).Senast ändrad av Muskytracker; 2011-04-13, 20:56.
Kommentera
-
Vi skiter i om du sover sked med en yrkesfiskare ! Sen så fattar alla att det inte är deras fel med giftet, så vad är problemet ?Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inläggOch vilken bra koll den reportern har (NOT)! Sitt ni där i Norrland och gnäll. När man lever med människor som faktiskt livnär sig på det småskaliga fisket är det i jämförelse mot....... mot "bonnaläppar" från Norrland som skulle bli av med snön och allt glesbygdsbidrag samtidigt. Trist för er, men rätt för oss som tjänar våra pengar i London och New York och har mångdubbelt ggr snittlönen för en normalsvensk.
Skall du verkligen räkna in dig i kategorin normalsvensk ? Ser verkligen att du har koll på norrland, tror nog Malmö får mer bidrag än hela norrland !
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Maldini, 2010-08-30, 09:41
|
7 svar
1 522 visningar