Ska åkso in där och se om dom har något värt att handla!!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Widforss (södertälje) utförsäljning
Collapse
X
-
Jag tycker utbudet är helt ok faktiskt. Saknar man något säger man till. eller gjorde.
De skall öppna igen även om det är oklart när. Hoppas de kan sätta upp en liten disk hos båtaffären tv.
De har öppet under veckan, massor av rullar och spön för att inte tala om linor wobbler etc, nästan allt rökskadat. Dvs det sitter litet sot på förpackningen.
Med 50% rabatt så blev det timslånga köer till affären och till kassan. Allt komplett med åska och ösregn..
Jag vet inte läget idag men nu blir det sommarlov i en vecka. En tur förbi om ni är nära kan bli en bra affär.
Tyvärr har man inte råd med allt man vill ha ens med 50% rabatt..
Kommentera
-
Jo jag var förbi också och den som ska köpa spö eller rulle kan nog göra klipp. Iofs var jag där både vid 11 och sedan vid halv fem och det var lite skillnad på utbud bara mellan desa tider.
Köpte mig lite prylar till över 50% rabatt så man kan ju inte göra annat än att vara kanonnöjd. Bara torka bort sotet med en trasa sen är prylarna som nya.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Krokar, flöten, sänken och sånt hade dom iofs ... men det beror ju på vilken nivå man vill lägga sig på.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
medusa
Själv köpte jag mig ett gäng mycket gångbara göswobblers,såsom Rapala Husky-Jerk+Rapala Tail-Dancer i diverse färger...Sen tjackade jag upp mig på några riktiga killers:Cisco-Kid 600 i färgerna:F-T,Röd,Röd-vit,Svart-silver.Det är välan klart som själva fan att jag fyndat!!!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 432 visningar
1 gilla