Polsk e-handelssida - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Polsk e-handelssida

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Nu har jag fått besked från min polske vän. Han har jobbat med att utveckla webb-butiker och han skänker tvivlarna följande trösterika ord:

Jo, sajten verkar vara professionellt gjort och själva betalningen sker via ett säkert protokoll, dvs SSL. Sedan kan man ändå ha sina reservationer men att lämna ut sitt kortnummer innebär alltid en viss risk. Sammanfattningsvis så tror jag inte att man ska vara mer orolig när man handlar där än när man köper CD-skivor på cdon.se. Det kan vara värt däremot att provbeställa något litet först och se hur snabba de är att leverera grejor.

Har läst lite mer på sidan där man betalar. Det är så att det är en extern tjänst och firman som fakturerar ser inte ens betalarens kortnummer, vilket ju är väldigt bra.

/Piotr
    Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Är det någon som har beställt från spinning.pl ännu?

Kommentera

Jag har samma undring. Synd att sidan endast finns på polska tungomålet.

Kommentera

jo.... nån har redan beställt men jag kommer inte ihåg vem.... han var engelsktalande i alla fall (säkert Carpoholics polare), kolla igenom alla trådar om polsk e handel

Kommentera

Du är inte gammalmodig, den som E-mailar sina kreditkorts koder tar en stor risk det är jag övertygad om, det kan finnas fulingar med program igång som letar efter nyckelord eller sifferkombinationer.
            I de flesta fall är det ingen risk att lämna ut koderna till seriösa företag även utomlands, de riskerar inte att förlora Visa rättigheterna för småpengar men det kan hända, kanske pga anställdas dumheter eller liknande men om ni gör detta faxa så vitt jag vet upphör allt i telelinjen efter att samtalet är avslutat, meddelandet finns bara på papperet hos mottagaren, alla seriösa företag makulerar såna papper efter affären är avklarad, ska göras enligt Visas instruktioner.
            Det finns andra betal alternativ också om ni ser er omkring, jag använder ett som fungerar suveränt, har inte haft ett problem och är mycket nöjd, vilket det är får ni lista ut själva.
            I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
            11 svar
            13 556 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg jimmy85
            av jimmy85