Den startsumman skulle ha räckt till hela Teamet/båten!oberoende om det är 1 el 4 / i Teamet.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sportfish Masters, rätt dyrt va?
Collapse
X
-
Kanske hade antalet tävlande varit högre i dag om det kostat 200:- i stället och man skippat middagen....det handlar väl om
tävlingsmomentet för dom som är tävlingsinriktade och inte om att "catch the moment" att ha en trevlig stund runt bordet och skapa nya kontakter...no hard feelings...Never let your memories be greater then your dreams...
I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...
Kommentera
-
Jag vet att Nicklas i sportfish gick back första året ganska mycket,kostar enormt med pengar att promota osv,sen är dom väldigt seriösa och visst en del tävlingar har det vart en del skitpriser men också väldigt bra priser som man fått tillbaka avgiften och mer därtill om man placerat sig hyfsat., men 295 eller 395 för att vinna en båt och trailer osv är inte farliga pengar, sen att dom kör runt i hela Sverige så så många som möjligt kan va med är ju jättebra. Jag lägger pengar på sånt som är kul och detta är kul så dom pengarna tycker ja det är värt. Sen vet ja inte om nån läser tråden mer är ju ett tag sen nu
Kommentera
-
Fan vilket skitsnack i denna tråd och verkligen noll koll. Kan bara hålla me David ovan och instämma att de lagt ner mer pengar än i flesta kan tro. Angående sponsorer mm så är det sälan så att en sponsor går in med tex en hel båt eller liknande utan de får den för bra pris. Sedan när det gäller butikerna som är värdar är det knappast Sportfishmasters som är skyldiga om de inte tar det seriöst med priser mm. Denna tour är vad sportfiskesverige behövr och det som är en skam är att de stora grossitdrakarna inte hänger på ordentligt. Sedan kan jag förstå om man tycker det är mkt pengar det är alltid individuellt vad man tycker är dyrt kontra inte dyrt.
Kommentera
-
Skitbra tävling! Bra koncept och bra arrangemang. Tycker måltiden efter vår deltävling var kanon och det var gott att käka något medan man väntade på resultatet. Middagarna på finalen var kanon och det biddrog till två riktigt bra dagar. Självklart blir det omkostnader på en så här stor tävling och för första gången i itt liv håller jag med gös Jonas
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 270 visningar