FFA tyckte jag var skitbra förr! men nu drar dom sig lite för mycket mot trolling och det går inte i min smak! fiskejournalen och fiskefeber är väl dom bästa men jag tycker ändå att fiskejournalen tar priset för den är riktigt rolig samtidigt!!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Den bästa svenska fisketidningen ?
Collapse
X
-
Jag tycker att Fiskefeber är den bästa tidningen. De är nyskapande och är inte heller rädda för att ha med lite utlandsartiklar som man kan drömma sig bort i.. Bilderna är superba och artiklarna är mycket läsvärda.
Tack, fiske-feber för att ni kom till sverige../ Shitfiske
Kommentera
-
ffa kost och gott suger, nu ska ja igentligen inte utrycka mig så barskt men jo de ska ja fan i mig, för ja säger inte att ffa är en dålig tidning , men byt namn för helvete ja menar fiske för ALLA heter de, och så är de 60% flugfiske 20 %trolling och resten svensson fiske, mete sidorna är tragiska, ja har funderat på att göra en statistisk undersökning på antal sidor med mete ,flugfiske, trolling osv , skulle va rätt kul !!!
slutmonolog . ffa kalla er inte nånting ni inte kan hålla, byt namn eller börja skriv artiklar för ALLA !!
PÖSS Crubbster[FONT=Franklin Gothic Medium]José Cuervo & en kall Corona med en lime[/FONT]
Kommentera
-
Verkar vara påfallande många "gäster" som röstat på en del av alternativen. Kanske ska se över rättigheterna vid nästa omröstning.
C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
The man
FFA har Mikael Engström vilket gör dem till den bästa fisketidnigen! Kanske ligger de på en lägre nivå när det gäller advancerade artiklar, men de har Engström, det kompenserar! Tapsas artiklar är också ofta läsvärda.
Fisketidnigar borde försöka få in mer humor, jag läser dem mest i roande syfte, fisket i sig lär jag mig allt som allt oftast igenom praktik
Kommentera

Kommentera