Favorite Boilie! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Favorite Boilie!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Är ni klara!! Bättre än Tv.
    Ska nog oxå gå ock lägga mig. Tack till dom som medverkade i debatten... he he he..
    http://krillelundgren.blogspot.se/

Kommentera

• Det går ju alltid att bojkotta de betestillverkare som man anser vara oseriösa. Om råvarororna som Mainline använder i sina mixer är så dyra borde det rimligtvis vara så att dom borde vara stolta med att visa upp sin sjyssta innehållsförteckning.

Kommentera

• vi kanske ska ha bäst före datum på mygg medlen me framöver ?? dåligt uttryckt på förra frågan , ber om ursäkt för det ... men mygg-medel nu hemskt men möjligt ................

Kommentera

• Ursprungligen postat av Pellekarp Visa inlägg
          kan inte sova nu när Slake Palle fått Lake .... hur vet man att en boilie mix e färsk när det inte finns nå´n bäst före datum ??? men en gammal mix e lika bad som gammla ready mades & ingen vet vad som e vad ??????????????????????????????????????????
          Kommer den nytillverkad från fabriken anser jag den färsk, det räcker för mig. Det är så jag köper mina beten och jag är nöjd.

Annars kan det säkerligen vara svårt att veta exakt på dagen om en mix är färsk. Om man finner den på en butikshylla undan skuffad.

Ang gammalt: Köper man färskt och fryser in sina beten, mixer så kan man vara säker. De 1% av min betesåtgång som är r-m bullar fryser jag alltid, popups med. Sen har jag en ganska stor omsättning på beten så inget hinner stå och bli gammalt.

Hur gör du?
          sigpic

Kommentera

• Krilla: Jag tror vi börjar bli klara. Vem blev såpakungen eller ska vi kanske avsluta med en omröstning om vem som sitter säkert?

Kommentera

• Ursprungligen postat av Pallebrax Visa inlägg
              Det går ju alltid att bojkotta de betestillverkare som man anser vara oseriösa. Om råvarororna som Mainline använder i sina mixer är så dyra borde det rimligtvis vara så att dom borde vara stolta med att visa upp sin sjyssta innehållsförteckning.
              Eller vill de inte lägga upp den för att de lagt flera år på produktutveckling.

MEN. Hur kom detta att handla om Mainline?
              sigpic

Kommentera

• Kör på kokosbollar. dom fiskar bra...

Kommentera

• Piff och puff?? Oj det blir bara två, fattas en roll. Grodan boll kanske,,

Kommentera

• Ursprungligen postat av Gutbucket Visa inlägg
                    Eller vill de inte lägga upp den för att de lagt flera år på produktutveckling.

MEN. Hur kom detta att handla om Mainline?
                    Vi kom ju överens om att försöka påverka betestillverkarna om datum och innehåll. Du snackar med Mainline och jag med Dansken. Det var ju så vi kom in på Mainline. Kan andra betestillverkare ha innehållsförteckning och datummärkning på färskvaror så bör alla kunna ha det.

Kommentera

• köper man garanterat färsk mix o gör som du .. då e allt lugnt ... men det e inte många karp-metare som har dina kontakter & kan köpa fin /färsk boiliemix .... o jag e en sådan metare som anser att jag kan lita mer på hemma-mix ..... och jag hoppas verkligen att detta kan leda vidare till Top Mix ideen om bäst före datum ...

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Bergman, 2016-01-10, 08:41
                      47 svar
                      1 631 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg mrfisker  
                      Arbetar...
                      X