Favorite Boilie! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Favorite Boilie!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Lätt den mest underhållande tråden jag har läst här iaf!

Kommentera

• Jag har inte en favorit boilie, men Vanilla Cream fra Specimen Baits boostet i Vanilla Dip också fra Specimen Baits gav mange fisk sidste år i vores konsortievatten.

Kommentera

• Fuckin Hell Have you worn your keyboards out now??? LOL
        It's Better to have it & not need it, than need it and not have it!

God has DELKIMS & a 42" Landing Net!

www.screamingdelkims.com

Excalibur Leads

Kommentera

• Jag kommer att använda ANTBAIT boilies denna säsongen. I smaken spicey meat

Kommentera

• En av FS bästa trådar genom åren!

Känner mig nästan skyldig som gräver upp den

I denna tråd finns ju dels en diskussion om huruvida man kan lita på märkningar och även avsaknaden av innehåll/datum osv. När vi var hos Gulpfabriken i höstas berättade dom att karpbeten numera går under EUlagstiftning för hundmat och att reglerna kring deras ingredienser samt märkning översteg kravet för människoföda. Därför är dom tvungna att göra om sina innehållsförteckningar och datumstämplingar mm för att möta dessa krav (Det är alltså alla tillverkare inom EU tvungna att göra)

Lite intressant faktiskt! Senaste året har det ju förekommit lite trådar där folk varit rädda för vad vi matar våra fiskar med etc både ur fiskarnas synvinkel och miljöns.

Kommentera

• Då ska jag spä på med lite som gör tråden ännu bättre:

Jag vet inte ens vad "boilie" är för något !

Sug på den ni

Kommentera

• Kan kanske bero på att Karp, Sutare mm f-n inte existerar här uppe !
                Men fräna fiskar är det !

Kommentera

• Ursprungligen postat av Sg Visa inlägg
                  En av FS bästa trådar genom åren!

Känner mig nästan skyldig som gräver upp den

I denna tråd finns ju dels en diskussion om huruvida man kan lita på märkningar och även avsaknaden av innehåll/datum osv. När vi var hos Gulpfabriken i höstas berättade dom att karpbeten numera går under EUlagstiftning för hundmat och att reglerna kring deras ingredienser samt märkning översteg kravet för människoföda. Därför är dom tvungna att göra om sina innehållsförteckningar och datumstämplingar mm för att möta dessa krav (Det är alltså alla tillverkare inom EU tvungna att göra)

Lite intressant faktiskt! Senaste året har det ju förekommit lite trådar där folk varit rädda för vad vi matar våra fiskar med etc både ur fiskarnas synvinkel och miljöns.
                  Då börjar väl snart betena tillverkas i Kina....

Kommentera

• Ursprungligen postat av HenkeW Visa inlägg
                    Kan kanske bero på att Karp, Sutare mm f-n inte existerar här uppe !
                    Men fräna fiskar är det !
                    Om du kommer ner till Stockholm med omnejd till våren eller sommaren så lovar jag dig ditt livs första sutare! En härlig fisk med mycket kämpaglöd med tanke på sin storlek.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Lozz Visa inlägg
                      Om du kommer ner till Stockholm med omnejd till våren eller sommaren så lovar jag dig ditt livs första sutare! En härlig fisk med mycket kämpaglöd med tanke på sin storlek.
                      Tack för det!
                      Då vill jag testa Boilie åxå ! (vet fortfarande inte vad det är)

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Bergman, 2016-01-10, 08:41
                      47 svar
                      1 617 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg mrfisker  
                      Arbetar...
                      X