Favorite Boilie! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Favorite Boilie!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Vi har iafl två besökare på denna tråden utöver oss själva som tycker detta var underhållande eller helt idiotiskt. Jag chansar på det sista.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Pallebrax Visa inlägg
      Jo om båda är gamla och otjänliga för karpen för då är det samma skräp som bör hamna i komposten. (Stackars maskar att behöva käka gammal essential opal som ingen velat köpa.)
      Gammla beten bör man inte använda, det är så, det tycker jag med. Men även om en mix är färsk och en readymades är färsk vilket jag utgår att allas beten är så anser jag att hemarullat bete kan inte jämföras med det som är en readymades. Precis som jag sagt sedan jag borde gått och lagt mig.

ess opal: De går åt palle
      sigpic

Kommentera

Vi har iafl två besökare på denna tråden utöver oss själva som tycker detta var underhållande eller helt idiotiskt. Jag chansar på det sista.
        Kanske ska vi dela en flexbuss till psyk?
        sigpic

Kommentera

• märks att vi har absistens nu man ska ha olika åsikter det e det som driver oss framåt ..

Kommentera

• Jag har inte mycket abstinens, har fiskat en hel del sista tiden

Ja visst ska man ha olika åsikter, alla kan inte vara likadana så är det bara. Men för det kan man inte jämföra mix med readymades. Man kan säga att båda är olämpliga när deras tid är förbi. Men när en readymade är färsk är den onyttigare än ett hemrullat färskt bete.
            sigpic

Kommentera

• Jag ska göra mitt för att be Dansken om datummärkning och innehållsförteckning så får du leta reda på den snubben som bestämmer över Mainlines produkter. Det lär väl sitta ett bra gäng snubbar där som ska avlönas, med tanke på priserna.

Kommentera

• Jag fick en lake strax innan jag la mig i den här diskussionen. Ingen stor 2760g men ändå en lake. Häromkring får man vara nöjd med en lake på tio pass. I år har jag fiskat två lakpass och fått en lake. Jäklar vad duktigt va?

Kommentera

Jag ska göra mitt för att be Dansken om datummärkning och innehållsförteckning så får du leta reda på den snubben som bestämmer över Mainlines produkter. Det lär väl sitta ett bra gäng snubbar där som ska avlönas, med tanke på priserna.
                  Tror Kevin som äger mainline gör det mesta jobbet. Ska vara under 10 anställda totalt.

Bra råvaror kostar tyvärr mycket pengar, och man får betala för det man får. Nu med utvecklineg i kina gällande livsmedel kommer många priser på råvaror att stiga markant.

Kan ju alltid skicka ett mail, men om en person i lilleputtlandet sverige när det kommer till mete vill en sak tror jag inget företag reagerar.
                  sigpic

Kommentera

Jag fick en lake strax innan jag la mig i den här diskussionen. Ingen stor 2760g men ändå en lake. Häromkring får man vara nöjd med en lake på tio pass. I år har jag fiskat två lakpass och fått en lake. Jäklar vad duktigt va?
                    Jag har bara bommat en karp på 2 pass. Missär. Men blir vintrarna lika mycket varmare som de senaste två så kan man behöva myggmedel om några år i januari
                    sigpic

Kommentera

• kan inte sova nu när Slake Palle fått Lake .... hur vet man att en boilie mix e färsk när det inte finns nå´n bäst före datum ??? men en gammal mix e lika bad som gammla ready mades ...
                      Senast ändrad av Pellekarp; 2008-02-03, 01:12.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Bergman, 2016-01-10, 08:41
                      47 svar
                      1 638 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg mrfisker  
                      Arbetar...
                      X