Favorite Boilie! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Favorite Boilie!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

men jag använder oxå readymades ... men inte till långa kampanjer det funkar helt klart men till långa/stora kampanjer tror JAG det e bättre med hemmarullat på hemma mix...........

Kommentera

En del har bara ett nöje!
      Senast ändrad av Krilla L; 2008-02-02, 22:10.
      http://krillelundgren.blogspot.se/

Kommentera

Jag använder inte readymades. Visst rullar jag på köpemix, men jag tror du har lika lite koll på om din hemma mix är nyttig eller ultimat för karpens välbefinnande som jag har. Dock så litar jag på tillverkaren av mina mixer. Även om du vet exakt på grammet vad du har i mixen så innebär inte det att den är bättre för fisken, den kanske rent utav är sämre? Det kan ingen säga med säkerhet. Men! Ett hemmarullat bete borde vara nyttigare oavsett köpemix eller egenmix än readymades. Inte samma mängd bindemedel och konserveringsmedel.
        sigpic

Kommentera

Visst 100% säker e jag inte ... men så länge det inte finns innehålls förteckning och bäst före datum på köpe mixer jämställer jag dom med ready mades .... sen vågar jag inte utttala mig om märken men visst e det märkligt att det inte finns bäst före datum ??????????

Kommentera

När det gäller att likna en mix med readymades förstår jag inte alls ditt resonemang. Känns som att du yrar i nattmössan faktiskt. Vet du precis hur gamla dina produkter är och exempelvis precis vad de innehåller?

Utveckla gärna närmre hur du fått upfattningen att köpmix inehåller samma saker som en readymade!

Ja det borde vara bäst föredatum på alla beten etc. Lina med tycker jag. Top Mix har bäst före datum på sina produkter och det är bra. Dock tror jag att varor som har nån tid förbi ett bäst föredatum är helt kass och skadliga.
            sigpic

Kommentera

tjaa .. då varken ready mades eller köp mix har innehålls förteckning eller bäst före datum så .......
              men det jag bygger mina boilie mixer på har det ..... Top Mix har bäst före datum & jag hoppas /tror dom banar väg ....

Kommentera

Det tycker jag var ett ganska dåligt resonemang som inte övertygar mig. Jag respekterar att du tycker som du gör, men jag kan för allt i världen inte förstå det.

Om du köper en köttbit i en affär som har bäst föredatum, låt oss säga att du köper Älg. Din vän skjuter en älg och styckar den och har exakt samma köttbit.

Innebär det då att hans är dålig för att den inte har bästföredatum och bör jämföras med en färdig produkt, exempelvis hamburgare? Som har konserveringsmedel och bindemedel till en förbannelse?

Vi får se om fler hakar på Top Mix...
                Senast ändrad av Gutbucket; 2008-02-02, 22:18.
                sigpic

Kommentera

ICA fuskade med mänsklig mat ....

Kommentera

Alltså är din jämförelse riktigt kass då eftersom du vill mena att den egenhändigt skjutna älgen utan bäst föredatum är sämre än den köpta med bäst föredatum.

Du hävdar ju att din mix där du satt ett bästf föredatum är bättre än en köpmix utan.

Nu ser jag gärna att du förklarar dubbelmoralen lite annars är det ju samma sak som att du säger att du tycker en sak bara därför att. Men har ingen som helst aning om varför du tycker det.
                    Jag tycker du talar mot dig själv lite.
                    sigpic

Kommentera

Nu har du vänt det hela till att du VET vad din köpta boilie-mix innehåller ?? som jag minns så litade du på ditt märke ( inget fel i det) nu har detta märke helt plöstligt blivit vad vi nu säger nära vän som skjutit & styckat älgen ?? kanske du oxå kör med hemma mix ????

jag håller på top mix !!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Bergman, 2016-01-10, 08:41
                      47 svar
                      1 643 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg mrfisker  
                      Arbetar...
                      X