Ursprungligen postat av grindpalm
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Favorite Boilie!
Collapse
X
-
ja den är ju inte såå dyr från england,, ska testa den, o sen får vi se om det var bortslängda pengar eller ej, men ska nog till sommaren även beställa solar eller energy o provaUrsprungligen postat av Danneee88 Visa inläggMen vår käre vän rassie e såld på fusion
ja tycker du skulle köpt solar rassieboy!På jakt efter 15+
Kommentera
-
kolla boiliekungens sida dom har riktigt bra priser nu pluss att det är 15% på hela solars sortiment.Ursprungligen postat av Rassie Visa inläggja den är ju inte såå dyr från england,, ska testa den, o sen får vi se om det var bortslängda pengar eller ej, men ska nog till sommaren även beställa solar eller energy o prova
Kommentera
-
japp såg det, börjar nog med fusion men blir kanske solar sedan med. Är sugen på Squid & OctupusmixenUrsprungligen postat av swecarp Visa inläggkolla boiliekungens sida dom har riktigt bra priser nu pluss att det är 15% på hela solars sortiment.På jakt efter 15+
Kommentera
-
Svår frågeställning ... Ska man mäska mkt med billig mat som inte e bra för fisken eller dyrare mat som e bra för fisken ?? och hur vet man om det e bra eller dålig mat för karparna ??? Enda sättet att vara 100% säker är att göra egen mix & rulla hemma effektivt och hyfsat billigt plus att man får rent samvete gentemot fisken .....
Kommentera
-
jag tror inga av de kändare mixer inklusive readymadesen är speciellt skadliga för fisken. Har utfodrat mina påfågelciklider med mängder av dd, mainline och nashboilies i över ett år nu och de mår prima och växer fint. Det är kanske inte samma sak som med karp, men jag antar att karpar är ännu tåligare. En stor karp äter ju mer boilies men mina fiskar har nog ätit lika mkt för sin egna kroppsvikt.Ursprungligen postat av Pellekarp Visa inläggSvår frågeställning ... Ska man mäska mkt med billig mat som inte e bra för fisken eller dyrare mat som e bra för fisken ?? och hur vet man om det e bra eller dålig mat för karparna ??? Enda sättet att vara 100% säker är att göra egen mix & rulla hemma effektivt och hyfsat billigt plus att man får rent samvete gentemot fisken .....På jakt efter 15+
Kommentera
Kommentera