Favorite Boilie! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Favorite Boilie!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Men nu får du förklara det där med Älska eller Hata palle. jag tror inte poletten trillade ner.
    sigpic

Kommentera

• Ursprungligen postat av Pellekarp Visa inlägg
      kval tävlingar o dyl känns som mjölkning av pengar o det lär nog göra mer skada än nytta
      Ja fast det leder ju till ett fint och bra karpvatten i Småland. Något vi alla saknat hela livet. Vi har lagt ner jobb och kommer att göra framöver. Restaureringen av gamla vindskyddet blir inte billigt och flislasset.
      Finalen är ju gratis isfloch då har ju ingen betalat mer än dom gjort tidigare. Roligt om alla fick chansen att vara med på tävlingen.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Gutbucket Visa inlägg
        Men nu får du förklara det där med Älska eller Hata palle. jag tror inte poletten trillade ner.
        Jag menade att antingen är det svart eller vitt.
        Vara eller icke vara. Fel åt helvete eller rätt som fan.
        E du med?

Kommentera

• Ja jag fattar men förstår inte vad du menade med det riktigt, men det blir nog bra.
          sigpic

Kommentera

• njaa ... som vanligt e jag skeptisk till naturen ...........

Kommentera

• Ursprungligen postat av Pallebrax Visa inlägg
              Ja fast det leder ju till ett fint och bra karpvatten i Småland. Något vi alla saknat hela livet. Vi har lagt ner jobb och kommer att göra framöver. Restaureringen av gamla vindskyddet blir inte billigt och flislasset.
              Finalen är ju gratis isfloch då har ju ingen betalat mer än dom gjort tidigare. Roligt om alla fick chansen att vara med på tävlingen.
              Fast iofs Karsgölsräjset är ju Karsgölsräjset. det ska nog vara som det är. Det behöver ju inte bli OS. Viktigaste är att vi fortsätter ha det kul.

Kommentera

• Hoppas det blir lite fisk i år för er bara...
                sigpic

Kommentera

• När ska du åka och börja fiska?

Kommentera

• Kör bara de heta timmarna, mellan 10 och 2 är spöna i. Resten av dygnet nu är öken....
                    sigpic

Kommentera

• Nähä, kanske dags för en kopp kaffe och sen läggdags. Vi får åka upp och köra karppremiär i Karsgöl snart Pelle. Kanske vi skulle försöka få dit lite fler folk och grilla lite körv och ha lite socialt fiske. Vore kul om det kom upp en tidig karp i år.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Bergman, 2016-01-10, 08:41
                      47 svar
                      1 611 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg mrfisker  
                      Arbetar...
                      X