Men nu får du förklara det där med Älska eller Hata palle. jag tror inte poletten trillade ner.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Favorite Boilie!
Collapse
X
-
Ja fast det leder ju till ett fint och bra karpvatten i Småland. Något vi alla saknat hela livet. Vi har lagt ner jobb och kommer att göra framöver. Restaureringen av gamla vindskyddet blir inte billigt och flislasset.Ursprungligen postat av Pellekarp Visa inläggkval tävlingar o dyl känns som mjölkning av pengar o det lär nog göra mer skada än nytta
Finalen är ju gratis isfloch då har ju ingen betalat mer än dom gjort tidigare. Roligt om alla fick chansen att vara med på tävlingen.
Kommentera
-
Jag menade att antingen är det svart eller vitt.Ursprungligen postat av Gutbucket Visa inläggMen nu får du förklara det där med Älska eller Hata palle. jag tror inte poletten trillade ner.
Vara eller icke vara. Fel åt helvete eller rätt som fan.
E du med?
Kommentera
-
Fast iofs Karsgölsräjset är ju Karsgölsräjset. det ska nog vara som det är. Det behöver ju inte bli OS. Viktigaste är att vi fortsätter ha det kul.Ursprungligen postat av Pallebrax Visa inläggJa fast det leder ju till ett fint och bra karpvatten i Småland. Något vi alla saknat hela livet. Vi har lagt ner jobb och kommer att göra framöver. Restaureringen av gamla vindskyddet blir inte billigt och flislasset.
Finalen är ju gratis isfloch då har ju ingen betalat mer än dom gjort tidigare. Roligt om alla fick chansen att vara med på tävlingen.
Kommentera
-
Nähä, kanske dags för en kopp kaffe och sen läggdags. Vi får åka upp och köra karppremiär i Karsgöl snart Pelle. Kanske vi skulle försöka få dit lite fler folk och grilla lite körv och ha lite socialt fiske. Vore kul om det kom upp en tidig karp i år.
Kommentera
Kommentera