Bästa fiskebutiken i HELA SVERIGE! :) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bästa fiskebutiken i HELA SVERIGE! :)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Måste säga www.lundgrensfiske.com och jag har många anledningar varför: kunnig personal, stort utbud (på det jag är intresserad av) ovanliga/intressanta och framför allt oerhört trevlig personal som verkligen får en intresserad.

Kommentera

Out door extreme eller sporting i Örebro

Kommentera

Mälardalens Sportfiske är den bästa butiken..
        Kunnig persolnal och stort utbud
        Daniel Granholm
        Tävlingsansvarig Svenska Gäddklubben

Kommentera

El-Ge i Göteborg tycker jag e bästa butiken,bra bemötande, bra personal, kanon service, bra utbud,schyssta rabatter,man får hjälp av kunnig personal inga väntetider.
          Vattnet e alltid blött

Kommentera

El-Ge ligger i toppen av fiskebutikerna enligt mig. Dom har bra och kunniga anställda, ett brett sortiment med allt man kan tänka sig. Enda negativa är när tanten är i butiken som brukar vara ganska sur och grinig. Men det kan man överleva

Kommentera

Ursprungligen postat av C4rlsson Visa inlägg
              Sportfiskebolaget i Hässleholm,
              Jag får slå ett slag för dem oxå, inte för att jag har så stor erfarenhet av andra förutom ett fåtal.
              Men jag har inte haft nåt behov av att handla av nån annan, de har de mesta och det som de inte har tar de hem till ett vettigt pris.

Tex jag behövde en ny givare till ekolodet och de hade inte humminbirds givare på lager och jag sa att den fanns o köpa på ax-marin för 1100 kr plus frakt. Som svar fick jag att jag kunde köpa den av dem för 1000 kr o slippa frakten, samt att det underlättar vid ett garantiärende.

De har kunnig personal som vet det mesta om allt och har det mesta!
              De är bra vid reklamationer, jag råkade knäcka ett ul spö vid en fight med en aborre i bättre storlek när spötoppen bara bröts av. Jag gick in till butiken o visade spötoppen och sa vad som hade hänt. Jag fick nytt spö utan att ens visa kvitto att jag hade köpt det där.
              Jag är i alla fall en väldigt nöjd kund, även om plånboken har en tendens att lida när man är där.

Kommentera

Då jag inte är jätteberest får väl jag vara lite lokalpatriotisk och säga sportfiskepoolen i Uppsala. Ok utbud och bra priser, riktigt trevlig, duktig och hjälpsam personal.

Kommentera

Göranssportfiske i eskilstuna inget att tala om så är det bara
                  Min blogg Min youtube channel Fiske+Båtar=Livet

Kommentera

Ursprungligen postat av GbgRobin Visa inlägg
                    El-Ge ligger i toppen av fiskebutikerna enligt mig. Dom har bra och kunniga anställda, ett brett sortiment med allt man kan tänka sig. Enda negativa är när tanten är i butiken som brukar vara ganska sur och grinig. Men det kan man överleva
                    I skövde finns inga griniga kärringar....
                    Ni kan håna Oss om Ni vill Vi rör Oss Ni står still- 747

Kommentera

Ursprungligen postat av Mattias.*A Visa inlägg
                      I skövde finns inga griniga kärringar....
                      Ha Ha Ha jag har haft tur på El-Ge i GBG eftersom jag int träffat henne,men jag måste säga att dom som jobbar i butiken e kanon,jag beställde en Utility sled för 3 veckor sen skulle fått den igår ( tisdag ) men den har blivit försenad,de ringde upp mig igår o talade om att den kommer nästa tisdag,de e vad jag kallar för service o om att bry sig om sina kunder de ska ha en eloge för detta,bra jobbat El-Ge kommer o fortsätta o handla hos er fast jag bor i Göta.
                      Vattnet e alltid blött

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Bergman, 2016-01-10, 08:41
                      47 svar
                      1 651 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg mrfisker  
                      Arbetar...
                      X