FiskeFeber Suger ! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

FiskeFeber Suger !

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• FiskeFeber Suger !

Man ska tydligen passa sig för att prenumerera på tidningen FiskeFeber. Jag har betalt och kvitto finns, och det kommer inte några tidningar. Har ringt och man får till svar att det jag inte finns som prenumerant. Talade även om att det finns kvitto men hon i telefonen var inte intresserad av det och att hon ska ringa upp, men nåt telefonsamtal har jag inte fått heller, så det är väl bra för dom att dom fått in sina pengar men nån tidning verkar jag inte få. Ett fall för KO.

Uj, verkar konstigt. Jag har aldrig haft något problem med dom, då har jag ändå förnyat min prenumeration ett antal gånger. Hoppas det löser sig för dig.
    Är det blåål eller vralåk?

Kommentera

Däremot ser jag nu att dom börjat med tillsvidareprenumerationer. Det är väldigt dåligt tycker jag. Jag prenumererar på ett stort antal tidningar, två dagstidningar och en räcka facktidskrifter. Jag har aldrig varit med om att man inom en period av 15 dagar måste säga upp sin prenumeration för att det inte ska börja trilla ner inbetalningskort på grejer man endast passivt beställt.

Möjligen kan detta vara vanligare i Danmark men i Sverige gissar jag att detta endast kommer leda till Badwill.

Tidningen är en av dom som ger mig mest vällust att få hem men den svärtas definitivt av detta tycker jag.
      Är det blåål eller vralåk?

Kommentera

Jag hade lite strul med att en beställning av prenumeration kom bort, men det löstes på ett strålande sätt när jag ringde dem.
        De har nyligen bytt administrativt system för prenumerationsärenden och det har ställt till det lite...

Kommentera

Tycker själv att den tidningen är överlägset bäst. Inget ont om de andra, de dom är bra dom också men gillar Fiskefeber mer.

Synd att det blivit krångel för dig.. hoppas det löser sig snart och att dom kompenserar dig på något vis.

Kommentera

Jag fick inte tidningen predatorspecial när den kom ut. Jag hade tydligen inte kommit med i det nya systemet och därför hade jag inte fått någon tidning, men det ordnade sig tillslut och jag fick min tidning men en vecka senare. Ring eller maila och se om du kan få kontakt med någon annan på tidningen som är mer hjäpsam, Robin Ekman var det som hjäpte mig via mail.

Kommentera

har med haft lite krångel beställde via nätet för ca 2 månader sedan men fick aldrig nån räkning sen kom predator numret utan räkning och förra veckan senaste numret utan räkning.
              I tisdags kom räkningen som jag betalade in och idag kom det en räkning till som jag fattar att det är för en tillsvidare prenumeration på 6 nummer vilket verkar lite konstigt då jag ju precis hunnit betala in för min första prenumeration, har mailat dem om det nu så får se vad de svarar, verkar ju som de har strul med det iaf.

Kommentera

Polarn skulle prova 3 nr eller vad det var och fick tidningen i 1.5 år. Tycker det värkar som en bra tidning ja :P

Kommentera

Fiskefeber suger

Jodå,tjejen i telefonen skulle höra med Robin Ekman och höra av sig igår. men fortfarande inget telefonsamtal idag. Jag har alltid tyckt att Fiskefeber vart en bra tidning. Men får tyvärr omvärdera nu. Det ser ut som nån till haft problem.
                  Jag har prenumererat på FJ sen 85 och det har aldrig strulat.

Kommentera

likadant för mig, mina fiskefeber tidningar kommer aldrig! ska gå till deras huvudkontor o trycka upp ett bindstäd i arslet på chefen
                    Tro inte på allt som folk säger, det mesta är bara skitsnack.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Abramis Brama, 2014-11-02, 18:39
                    29 svar
                    4 694 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg Henke E
                    av Henke E

Startad av Wilier75, 2022-01-31, 20:35
                    35 svar
                    10 903 visningar