FiskeFeber Suger ! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

FiskeFeber Suger !

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ett jävla gnäll, va lite positiv istället, vår på gång, tycker vi ska införa en gnällfri månad på FS

Kommentera

Ursprungligen postat av Dammfiskaren Visa inlägg
      Ett jävla gnäll, va lite positiv istället, vår på gång, tycker vi ska införa en gnällfri månad på FS
      Full eller..?

Han har ju betalat en prenumeration och får inte skiten..
      Klart han har rätt att gnälla lite..
      När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd..

Kommentera

Jag har oxå blivit utan något enstaka nummer... Dessutom har jag inte fått tidningen innan den funnits i affärerna i ett par dagar.. Men när det funkar tycker jag att det är en himla bra tidning iaf.
        /Team Perax, Jon Persson
        http://teamperax.blogspot.com/

Kommentera

Durham66, jag var på resande fot i onsdags och det fanns inga möjligheter för prenumerationsservice att få tag på mig. Igår torsdag hade prenumerationsservice stängt på grund av påskhelgen, vilket förhalat deras fråga till mig. Vissa saker kan inte prenumerationsservice se i sitt prenumerationssystem, förklaring till detta följer, maila mig namn och adrssuppgifter på robin@fiske-feber.se så vi kan undersöka hur det ser ut och rätta till fel.

Vi har under vårvintern varit i en långdragen process att byta prenumerationssystem för att på sikt kunna erbjuda en bättre service till våra prenumeranter. Tyvärr blir det alltid vissa fel när man flyttar information från ett prenumerationssystem till ett annat. Till exempel är det en hel del som fått tidningar som de inte har betalt för och tyvärr har en del fått fakturor som de inte skulle ha. Har du blivit drabbad är det bäst att du hör av dig till mig på robin@fiske-feber.se, jag kan finna viss typ av information som inte prenumerationsservice kan när det rör sig om saker som ligger bakåt i tiden.

I samband med de senaste förnyelse- och fakturaomgången blev det två missar, de ena var att det blev ett allt för kort betalningsperiod, den skulle varit avsevärt längre.
          Den andra biten gäller just det som Könberg tar upp med s k tillsvidareprenumerationer. fiske-feber har i många år till stor del haft så kallade tillsvidareprenumerationer, men vi har i praktiken inte hanterat dem på det sättet. På de senaste förnyelsefakturorna står det att en text som påtalar att det är viktigt att prenumeranter säger upp sina prenumerationer under givna ramar. Vad som inte framgick med tillräcklig tydlighet är att det gäller framåt i tiden, det vill säga, de som förnyar sin prenumeration gör det med en tillsvidareprenumeration. Efter ett par samtal om att detta inte framgick med all tydlighet har vi nu ändrat texten på de fakturor som vi nu skickar ut.

pikeboy, igen av oss ställer upp på din idé med bindstädet, men hör av dig per maila så skall vi säkert få rättsida på trasslet.

Trevlig påsk!

Robin Ekman
          Fiske-Feber Förlag

Kommentera

Bra att du dyker upp i den här tråden Robin!

Vill du svara på hur tillsvidareprenumerationerna kommer fungera i framtiden? Alltså om man inte säger upp prenumerationen, kommer man då få hem ett kuvert med en avi där man ska betala in vad tidningen man inte avbeställt kostade? Eller möjligen en postnumeration inklusive tidningar man inte fått? Verkar bara extra jobbigt för er och oss kunder.
            Är det blåål eller vralåk?

Kommentera

Kör Fiske för alla istället mannen!

Kommentera

Fiskefeber suger

Nu har jag iallfall mailat med Robin Ekman och nu har det rett upp sig. fick kompensation också. Fick nr 2 och Predator som fattas skickat på en gång. Bra jobbat. Nu är jag på bättre humör.
                Senast ändrad av Durham66; 2010-04-09, 07:47.

Kommentera

en jävla trul tidning, filmerna är de direkt ingen kvalité på heller stundtals. Ta senaste numret tex den om jerkbait och dropshot jiggarna. på jerkbait hörde man bara va han reportern sa hela tiden, resten gick inte o höra + att de blåser hela tiden i mickarna, vafan hur svårt är det att skaffa sig en hygglig mickpuff?

Kommentera

Tycker man ska vara glad för att fiskefeber skickar med en dvd oavsett kvalitet! Klart att det blir svårt att fixa ett stort antal skivor till rimlig kostnad! Hellre dåligt ljud än bild! Det kostar dom nog en bra slant för att fixa skivorna och tidningen är ju inte direkt dyr! Då tycker jag att man får ta en sån smäll... Inget ont menat mot någon, ville bara säga min mening!

Kommentera

Lite off topic, men jag måste fråga.

Var predator numret bra / köpvärt?
                      En sportfiskares tankar om livet i allmänhet och fiske i synnerhet!
                      http://mothugget.blogspot.com/

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Abramis Brama, 2014-11-02, 18:39
                      29 svar
                      4 703 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E

Startad av arassara, 2024-10-01, 22:16
                      1 svar
                      318 visningar