FiskeFeber Suger ! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

FiskeFeber Suger !

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Wiz Visa inlägg
    Lite off topic, men jag måste fråga.

Var predator numret bra / köpvärt?
    Svar: JA
    Hade man kunnat prenumerera på den skulle jag nappa direkt. Tanken är väl att det kommer kunna bli så om intresset är stort bland oss fisketokar.
    I varje motgång finns ett frö till framgång.....

Kommentera

Ursprungligen postat av Durham66 Visa inlägg
      Man ska tydligen passa sig för att prenumerera på tidningen FiskeFeber. Jag har betalt och kvitto finns, och det kommer inte några tidningar. Har ringt och man får till svar att det jag inte finns som prenumerant. Talade även om att det finns kvitto men hon i telefonen var inte intresserad av det och att hon ska ringa upp, men nåt telefonsamtal har jag inte fått heller, så det är väl bra för dom att dom fått in sina pengar men nån tidning verkar jag inte få. Ett fall för KO.
      SUX!!! Tråkigt för dig! I övrigt en mycket bra tidning. Det har faktiskt hänt att nåt nummer har uteblivit för mig oxå... Men de är bara att nöta på dom, ge inte upp! Scanna kvittot och maila de till Chefsredaktören! DE sista man vill ha är väl ett dåligt rykte om sig!?!?!

Lycka till!
      /Team Perax, Jon Persson
      http://teamperax.blogspot.com/

Kommentera

Ursprungligen postat av Tävlingsochmatfiskare Visa inlägg
        Tycker man ska vara glad för att fiskefeber skickar med en dvd oavsett kvalitet! Klart att det blir svårt att fixa ett stort antal skivor till rimlig kostnad! Hellre dåligt ljud än bild! Det kostar dom nog en bra slant för att fixa skivorna och tidningen är ju inte direkt dyr! Då tycker jag att man får ta en sån smäll... Inget ont menat mot någon, ville bara säga min mening!
        jo men vadå oftast handlar de ju om enkla lösningar? som nämnt en bra mickpuff mot blåsten, skaffa fler än en mygga osv.. inga stora pengar

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Abramis Brama, 2014-11-02, 18:39
        29 svar
        4 706 visningar
        1 gilla
        Senaste inlägg Henke E
        av Henke E

Startad av arassara, 2024-10-01, 22:16
        1 svar
        322 visningar