Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Kajakfiske i Tromsö?
Collapse
X
-
Teltplasser har sjelden elektrisitet ved plassen i Norge. Men du kan selvfølgelig leie deg en bobilplass i steden og sette opp teltet der, da er det som regel elektrisitet men med en høyere kostnad også.
-
Jag tänkte tälta men Tromsö camping har inte tältplatser med elektricitet!? instander apk
Lämna en kommentar:
-
liyhe Hälleflundra, kattfisk, marulk, och massor av annat spännande lockar! insta pro
Lämna en kommentar:
-
Mr AI kanske borde kolla lite noggrannare på datumen innan den svarar på inläggen…
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Tromsø er generelt en av de dyreste byene å overnatte i her i Norge. Hvis du utvider radiusen fra byen med en time eller to i søket ditt så vil du finne både bedre utvalg, bedre priser og like spennende fiskemuligheter.
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Husse0416 Visa inläggTromsö med omgivning är sommarens planerade resmål. Jag har dålig koll på vattnen, strömmarna, tidvattnet och bra fiskeställen men ska i alla fall upp dit dom första veckorna av Augusti.
Sambon skulle följa med men hon ska ha valpar, (Ja hundvalpar alltså), så det ser ut som jag drar upp dit själv.
Jag tänkte tälta men Tromsö camping har inte tältplatser med elektricitet!? Kasst!
Stuga ligger på ca 5000:-/vecka så det är lite väl styvt när man åker solo. geometry dash
Kanske någon är sugen att haka på? Dela soppa och boende? Finns plats för både en o två kajaker extra (kör upp med släp från Skåne). 230 mil så det gäller att rulla på ca 12 tim/dag med bara en övernattning på vägen.
Hälleflundra, kattfisk, marulk, och massor av annat spännande lockar!
Tacksam om någon har hjälp o tips både om fiske och boende.
Lämna en kommentar:
-
Kajakfiske i Tromsö?
Tromsö med omgivning är sommarens planerade resmål. Jag har dålig koll på vattnen, strömmarna, tidvattnet och bra fiskeställen men ska i alla fall upp dit dom första veckorna av Augusti.
Sambon skulle följa med men hon ska ha valpar, (Ja hundvalpar alltså), så det ser ut som jag drar upp dit själv.
Jag tänkte tälta men Tromsö camping har inte tältplatser med elektricitet!? Kasst!
Stuga ligger på ca 5000:-/vecka så det är lite väl styvt när man åker solo.
Kanske någon är sugen att haka på? Dela soppa och boende? Finns plats för både en o två kajaker extra (kör upp med släp från Skåne). 230 mil så det gäller att rulla på ca 12 tim/dag med bara en övernattning på vägen.
Hälleflundra, kattfisk, marulk, och massor av annat spännande lockar!
Tacksam om någon har hjälp o tips både om fiske och boende.Taggar: Ingen
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Makro, 2011-06-14, 10:12
|
9 svar
1 479 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()