söker efter tips på en bra överraskning till min fiskgalne pojkvän... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

söker efter tips på en bra överraskning till min fiskgalne pojkvän...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• söker efter tips på en bra överraskning till min fiskgalne pojkvän...

Hej!

Min pojkvän älskar fiske och har lärt mig lite. Jag har fiskat ett par gånger med honom, då antar jag det är vanlig fiske där vi bara fiskar gädda eller abborre..

Men min pojkvän drömmer om att resa till centralamerika, panama och fiska stora fiskar där.. Det har jag/vi inte råd med... än .

Men tänkte överraska honom med att ta med honom någonstans och fiska. Men jag vet ingenting om fiskevärlden. Vilka ställen i svealand är bra fiskeplatser? Finns det någon guide, där jag och min pojkvän kan följa med någon som visar hur man fiskar större fiskar här i sverige (om det ens finns någon sådan plats?) Vill gärna ha massor av tips på hur jag kan överraska honom. Tyvärr har jag inte så mycket pengar att spendera men något borde väl gå? Hmm..

Vore verkligen tacksam för all hjälp och tips jag kan få!!!

Tack på förhand!

Låter ju helt underbart!!! Har tyvärr inga tips på bra ställen att åka till men bara att komma Ut och fiska är ju i sig helt underbart!

Kommentera

Ni kanske skulle testa vrakfiske på västkusten. Går turbåtar som inte är så överdrivet dyra, då finns det ju stor chans till lite större torsk m.m. Ni kan i alla fall räkna med att inte komma hem utan fångst.
      Den som har mest prylar när han dör vinner

Kommentera

Tack för tipset... Kollade upp det på internet och hittade http://www.sportfiskeguide.se/ ska kolla upp mer så får vi se hur det blir... Vill att han ska bli nöjd och att vi det blir en riktig upplevelse jämfört med vanlig fiske .

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Makro, 2011-06-14, 10:12
        9 svar
        1 491 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Alman
        av Alman

Startad av olander91, 2011-10-18, 09:20
        7 svar
        1 629 visningar