Ursprungligen postat av sasse
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Svagaste fisken?
Collapse
X
-
-
Skulle också säga uer om man ser till storleken. Jag menar även om en blåkäxa är svag så gör den nog ändå lite motstånd trots sin litenhet. Detsamma med marulken antar jag. Den hänger väl på kroken som en tyngd i alla fall. Uern flyter ju upp av sig själv nästan från början. Kan inte tänka mig att det finns en svagare fisk i förhållande till storleken.Team Lilla Mys hemsida: http://www.teamlillamy.se
Kommentera
-
Har du fått någon blåkäxa eller hågäle? Nästan omöjligt att känna någonting efter hugget. Ärligt talat så tror jag du är fel ute, möjligt att uern blir tryckskadad fort och därför kraftlös men en fisk som hugger på nersläpp är inte slö.Ursprungligen postat av Anders (Team Lilla My) Visa inläggSkulle också säga uer om man ser till storleken. Jag menar även om en blåkäxa är svag så gör den nog ändå lite motstånd trots sin litenhet. Detsamma med marulken antar jag. Den hänger väl på kroken som en tyngd i alla fall. Uern flyter ju upp av sig själv nästan från början. Kan inte tänka mig att det finns en svagare fisk i förhållande till storleken.Hälleflundrafiskare
Kommentera
-
Foton
Collapse
-
av Grabbn88Tjena! Börjat hålla på med artfiske och fick upp en grässnultra/skärsnultra idag, undrar om nån vet...2 Foton
-
Kanal: Våra svenska fiskar
2025-05-19, 20:38 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Pellepaltnacke, 2025-02-08, 21:36
|
2 svar
460 visningar