Bivvy inköpt 2004 eller 2005 i bra skick. Rymligt enmanstält utan absid men med gott om platts innanför sängen.
Har funkat kanon vid Mörtsjön men nu har jag inte använt det på ett tag pga att jag inte metat karp sedan 2009.
Gav 3000 för det när jag köpte det och då det är som nytt i skicket tycker jag att det kan vara värt 1000 spänn.
Vid intresse ring 076 558 51 19
Har funkat kanon vid Mörtsjön men nu har jag inte använt det på ett tag pga att jag inte metat karp sedan 2009.
Gav 3000 för det när jag köpte det och då det är som nytt i skicket tycker jag att det kan vara värt 1000 spänn.
Vid intresse ring 076 558 51 19
Kommentera