Hej alla!
Säljer av lite beten då tiden för fiske minskat drastiskt när min dotter föddes
Börjar med 3 st Svartzonker McPaddle och 1 st svartzonker tail. Behöver ingen närmre beskrivning för er erfarna fiskare.
Betena är begagnade men i fins skick med undantag för ett öga som lossnat på den gäddfärgade.
Pris: Såld.

Två st Gäddspinnare! Ena utav märket savagear mkt fint skick och använd vid enstaka tillfälle. Den andra spinnaren är något budget märke och i sämre skick då jag dragit många gäddor med den.
Pris: 100kr + frakt.

3 st Buster jerk II i begagnat skick men har en hel del fisk kvar i sig.

4st Wobblers bla Cisco kid som är enligt mig den bästa gäddwobblern.
Pris: 200kr + frakt.

2st Svartzonker beten, en Mccelly 14 flytande och en mcmio tail. Mccelly har lite färgsläpp och bitmärken.

1st mcmio tail i bra begagnat skick!
Pris: 70kr+Frakt. Du får den för 60kr vid köp av paket 2 eller 4.

Betalning sker till mitt SEB konto eller kontant hos mig i Nynäshamn. Jag skickar betena i postens vadderade kuvert och samfraktar givetvis om ni vill ha flera beten.
Mvh Johall
Säljer av lite beten då tiden för fiske minskat drastiskt när min dotter föddes

Börjar med 3 st Svartzonker McPaddle och 1 st svartzonker tail. Behöver ingen närmre beskrivning för er erfarna fiskare.
Betena är begagnade men i fins skick med undantag för ett öga som lossnat på den gäddfärgade.
Två st Gäddspinnare! Ena utav märket savagear mkt fint skick och använd vid enstaka tillfälle. Den andra spinnaren är något budget märke och i sämre skick då jag dragit många gäddor med den.
Pris: 100kr + frakt.
3 st Buster jerk II i begagnat skick men har en hel del fisk kvar i sig.
4st Wobblers bla Cisco kid som är enligt mig den bästa gäddwobblern.
Pris: 200kr + frakt.
2st Svartzonker beten, en Mccelly 14 flytande och en mcmio tail. Mccelly har lite färgsläpp och bitmärken.
1st mcmio tail i bra begagnat skick!
Pris: 70kr+Frakt. Du får den för 60kr vid köp av paket 2 eller 4.
Betalning sker till mitt SEB konto eller kontant hos mig i Nynäshamn. Jag skickar betena i postens vadderade kuvert och samfraktar givetvis om ni vill ha flera beten.
Mvh Johall
Kommentera