sundin och mb79 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

sundin och mb79

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • [Fiskesnack] sundin och mb79

    säljer av två st fin beten

    kent sundin( lake tror jag)40 cm. köpt på mässan iår ny och oanvänd kostade 500kr då så jag tänkte 450 ink frakt..


    mb79(slimboy) nån små repa finns men i fint skick i övrigt. 250kr ink frakt...

    svar genom pm.. Med vänlig hälsning mackan
    Bifogade filer

  • #2
    Bump.

    Kommentera


    • #3
      Bump.

      Kommentera

      Foton

      Collapse

      Relaterat

      Collapse

      Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:59
      10 svar
      659 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg söderberg85  
      Startad av Cobb´s, 2021-07-04, 09:42
      4 svar
      409 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Cobb´s
      av Cobb´s
       
      Startad av henriktorner, 2024-03-10, 17:07
      1 svar
      273 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg turessonmagnus@hotmail.com  
      Startad av Bäverfiskaren, 2024-05-24, 11:37
      1 svar
      243 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Pacoloco  
      Startad av Cobb´s, 2024-09-12, 19:00
      5 svar
      345 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Cobb´s
      av Cobb´s
       
      Arbetar...
      X