Revo toro - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Revo toro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • [Fiskesnack] Revo toro

    Tjena! Jag säljer en revo toro naci51 med 0,36 flätlina på..
    Den är sparsamt använd under en halv säsong..pris 1100kr Ink frakt.
    Om bilder önskas så löser vi det på mobilen..
    Svar mottages gärna på mobilen/073 650 53 72..mvh mackan

  • #2
    Höger eller vänster vevad?

    Kommentera


    • #3
      51=vänster (50=höger)
      Ursprungligen postat av Lerkan Visa inlägg
      Höger eller vänster vevad?

      Kommentera

      Foton

      Collapse

      Relaterat

      Collapse

      Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:59
      10 svar
      668 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg söderberg85  
      Startad av Cobb´s, 2021-07-04, 09:42
      4 svar
      411 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Cobb´s
      av Cobb´s
       
      Startad av henriktorner, 2024-03-10, 17:07
      1 svar
      273 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg turessonmagnus@hotmail.com  
      Startad av Bäverfiskaren, 2024-05-24, 11:37
      1 svar
      243 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Pacoloco  
      Startad av Cobb´s, 2024-09-12, 19:00
      5 svar
      348 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Cobb´s
      av Cobb´s
       
      Arbetar...
      X