tänkte sälja iväg mina grejer som inte används något.
har två par vadarbyxor
ett par andasvadare från haselgrove (altmar har jag för mig) med ett par skor till om de behövs från vision flywater. stl 44 på skorna och Large på byxorna.
hade tänkt mig 2000:- för skorna och byxorna
ett par neopren som är lite mindre i skorna. stl 42 troligtvis. abu garcia
hade tänkt mig 400:-
ett Loop Black line 3-delat 8,8' #4/5 med rulle, lina och tub (rullen och linan inget märkvärdigt.) hade tänkt mig 600:- för detta.
ett Black level 2-delat 6' #2/3 med rulle och lina. hade tänkt mig 1000.-
har dessutom en RST Saphir med klumplina klass 6. nypriset för rullen är strax under två tusen och linan gick på sju hundra har jag för mig. hade tänkt mig 1000:- för detta.
alla grejerna är i bra skick och inte särskilt gamla. max 2 år förrutom neopren byxorna som är 3 år (inte använda de två senaste)
sparsamt använda med andra ord.
Maila mig på kal_erixon@hotmail.com för bilder och information
jag är inte inloggade särskilt ofta här så svar kan nog dröja
har två par vadarbyxor
ett par andasvadare från haselgrove (altmar har jag för mig) med ett par skor till om de behövs från vision flywater. stl 44 på skorna och Large på byxorna.
hade tänkt mig 2000:- för skorna och byxorna
ett par neopren som är lite mindre i skorna. stl 42 troligtvis. abu garcia
hade tänkt mig 400:-
ett Loop Black line 3-delat 8,8' #4/5 med rulle, lina och tub (rullen och linan inget märkvärdigt.) hade tänkt mig 600:- för detta.
ett Black level 2-delat 6' #2/3 med rulle och lina. hade tänkt mig 1000.-
har dessutom en RST Saphir med klumplina klass 6. nypriset för rullen är strax under två tusen och linan gick på sju hundra har jag för mig. hade tänkt mig 1000:- för detta.
alla grejerna är i bra skick och inte särskilt gamla. max 2 år förrutom neopren byxorna som är 3 år (inte använda de två senaste)
sparsamt använda med andra ord.
Maila mig på kal_erixon@hotmail.com för bilder och information
jag är inte inloggade särskilt ofta här så svar kan nog dröja
Kommentera