Hej då var det dags igen, av rent ekonomiska själv p.g.a sommaren rensar jag ut lite grejer!
De flesta av spöna är inköpta på FS
eller nya.
BFT Roots 7,9', XH -170gr, 2-delat - trigger - SÅLD
BFT Roots 8,6', MH -110gr, 2-delat - trigger - SÅLD
RST / LF Shadow 74
Längd: 7' 4''. (220 cm). Betesvikt: 50 - 180 gr. Foamhantag, endelat
RST / LF Tailchaser Heavy Spinn - SÅLD
OBS Spinnversionen Längd: 7,4 fot (220 cm) , Kastvikt: 30 - 75 gr.
Okuma One Rod Trigger 6'6" 198cm M 10-30g Endelat Foamhandtag
Abu Garcia Revo Winch LH multirulle - Vänstervevad rulle! Lina på! (Bra skick!) SÅLD
Först och främst vill jag säga att jag fiskat en del med de flesta av dessa spön, så fråga gärna innan ni köper kan jag hjälpa er att informera kring egenskaperna på spöna. De flesta av dessa spön har jag varit helnöjd med, men min ekonomiska situation tillåter inte att ha så _ himla_mycket grejer :'(
Hör av er i PM om eventuellt intresse, orkar inte märka upp med pris, men först till kvarn med vettiga bud. Kan fixa bilder inom den här veckan.
Finns i Stockholm
De flesta av spöna är inköpta på FS
eller nya.BFT Roots 7,9', XH -170gr, 2-delat - trigger - SÅLD
BFT Roots 8,6', MH -110gr, 2-delat - trigger - SÅLD
RST / LF Shadow 74
Längd: 7' 4''. (220 cm). Betesvikt: 50 - 180 gr. Foamhantag, endelat
RST / LF Tailchaser Heavy Spinn - SÅLD
OBS Spinnversionen Längd: 7,4 fot (220 cm) , Kastvikt: 30 - 75 gr.
Okuma One Rod Trigger 6'6" 198cm M 10-30g Endelat Foamhandtag
Abu Garcia Revo Winch LH multirulle - Vänstervevad rulle! Lina på! (Bra skick!) SÅLD
Först och främst vill jag säga att jag fiskat en del med de flesta av dessa spön, så fråga gärna innan ni köper kan jag hjälpa er att informera kring egenskaperna på spöna. De flesta av dessa spön har jag varit helnöjd med, men min ekonomiska situation tillåter inte att ha så _ himla_mycket grejer :'(
Hör av er i PM om eventuellt intresse, orkar inte märka upp med pris, men först till kvarn med vettiga bud. Kan fixa bilder inom den här veckan.
Finns i Stockholm
Kommentera