Adexa Tempest 10' - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Adexa Tempest 10'

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • [Fiskesnack] Adexa Tempest 10'

    Ett gammalt klassiskt gäddspö i kalasskick.
    Inköpt för herrans massa år sedan men fortfarande nyskick.
    Har inte fiskat mycket med det genom åren.
    Pris, ja vad sätter man för pris på ett sånt här...ge mig ett bud. Kan skickas och köparen står för frakten. Hämtas annars i Västervik.

  • #2
    *bump*
    Står kvar och samlar damm

    Kommentera


    • #3
      Vad är det för kastvikt?

      Ett foto hade piggat upp annonsen.
      sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

      Kommentera


      • #4
        Du har PM ring mig

        Kommentera


        • #5
          *Sålt*

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Relaterat

          Collapse

          Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:59
          10 svar
          671 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg söderberg85  
          Startad av Cobb´s, 2021-07-04, 09:42
          4 svar
          411 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Cobb´s
          av Cobb´s
           
          Startad av henriktorner, 2024-03-10, 17:07
          1 svar
          273 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg turessonmagnus@hotmail.com  
          Startad av Cobb´s, 2024-09-12, 19:00
          5 svar
          348 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Cobb´s
          av Cobb´s
           
          Startad av Cobb´s, 2024-10-01, 18:56
          2 svar
          302 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Cobb´s
          av Cobb´s
           
          Arbetar...
          X