Säljer en ambassadeur i använt skick. Har fiskat med den i några säsonger men den har mycket fiske kvar! Det sitter sinterbronsbussningar i den och extra backspärr. Även annat drev för högre utväxling 6:3,1. Har monterat dit en svart powerhandle. Hittar dock tyvärr inte orginalveven längre!
Orginallager, ordinaldrev för utväxling 5:3,1 medföljer! Även kartong och skisser samt 0,41 tufline som sitter på spolen!
Litet svagt missljud när man vevar. Säkert nåt enkelt som den händige kan åtgärda med rätt service eller eventuellt byta ut den delen som skapar ljudet. Det är inget som påverkar funktionaliteten dock! Har inte gjort några större efterforskningar vad som skapar ljudet.
Säljes för 1050kr inklusive spårbar frakt med postens skicka lätt.
Kontakt via Pm!


Orginallager, ordinaldrev för utväxling 5:3,1 medföljer! Även kartong och skisser samt 0,41 tufline som sitter på spolen!
Litet svagt missljud när man vevar. Säkert nåt enkelt som den händige kan åtgärda med rätt service eller eventuellt byta ut den delen som skapar ljudet. Det är inget som påverkar funktionaliteten dock! Har inte gjort några större efterforskningar vad som skapar ljudet.
Säljes för 1050kr inklusive spårbar frakt med postens skicka lätt.
Kontakt via Pm!
Kommentera