Nu börja våra sjöar bli isfria och då är det dags att sälja av spön som inte har använts senaste två åren av olika anledningar.
Byte kan vara intressant:
- 10" havsöringsspö (haspel helst speed master )
- abborrrulle (lågprofil + vänstervevad). Kom med vad ni har så får vi se vilket humör jag är på
- Shimano calcutta 201 (vänstervevad)
- ABU garcia Mörrum 3601 alt mindre
- Abu garcia MASS BEAT II 822 H Spinn 249 cm (8'2") 45-90 g
- ABU GARCIA HORNET STINGER PLUS 822 H Spinn 249 cm (8'2") 45-90 g
PM mig om ni är intresserade eller bara har frågor runt spöna. Finns i Solna (alt Södertälje på jobbtimmarna). Skickas inte för jag är för lat för det.
//Jonas
Spö 1:
Edge (westin) 3776 Jerkbait 6,6" XXH 40-130g - trigger - Endelat
Tråden nedanför kan ni läsa mer om detta underbara spö. Jag säljer det för jag inte använder så korta spön längre.
Pris:1200:-

Spö 2:
BFT Roots 9" - 150g - Trigger
Använt en gång. Plasten till spöt finns till och med kvar. Säljer det då jag inskaffade mig det kortare Roots G2 då jag tyckte 9" blev för långt när man var fler i båten.
Pris:1000:-

Byte kan vara intressant:
- 10" havsöringsspö (haspel helst speed master )
- abborrrulle (lågprofil + vänstervevad). Kom med vad ni har så får vi se vilket humör jag är på

- Shimano calcutta 201 (vänstervevad)
- ABU garcia Mörrum 3601 alt mindre
- Abu garcia MASS BEAT II 822 H Spinn 249 cm (8'2") 45-90 g
- ABU GARCIA HORNET STINGER PLUS 822 H Spinn 249 cm (8'2") 45-90 g
PM mig om ni är intresserade eller bara har frågor runt spöna. Finns i Solna (alt Södertälje på jobbtimmarna). Skickas inte för jag är för lat för det.
//Jonas
Spö 1:
Edge (westin) 3776 Jerkbait 6,6" XXH 40-130g - trigger - Endelat
Tråden nedanför kan ni läsa mer om detta underbara spö. Jag säljer det för jag inte använder så korta spön längre.
Pris:1200:-
Spö 2:
BFT Roots 9" - 150g - Trigger
Använt en gång. Plasten till spöt finns till och med kvar. Säljer det då jag inskaffade mig det kortare Roots G2 då jag tyckte 9" blev för långt när man var fler i båten.
Pris:1000:-
Kommentera