Premium Djuprigg Cannon TS (Tournament Series) 2st - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Premium Djuprigg Cannon TS (Tournament Series) 2st

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • [Fiskesnack] Premium Djuprigg Cannon TS (Tournament Series) 2st

    När jag köpte min Nimbus 35 Nova förra sommaren fick jag med två stycken mycket fina elektriska djupriggar som införskaffats av tidigare ägare eftersom han planerat att köra ner båten till medelhavet och fiska där. Han hade dock aldrig fått tid att använda riggarna (knappt båten heller) så de är OANVÄNDA och de flesta delar ligger i obrutna originalkartonger.

    Paketet är komplett med riggar, rostfria monteringsplattor och svirvlar, spöhållare, kablar, reservvajer och flertalet olika vikter och tillbehör för att fästa linan. Manualer och originalkvitto från återförsäljaren finns också. Cannon TS är förberedda för att kunna kopplas in till fiskeplotter t.ex. Hummingbird för att kunna se och styra positionen på riggarna i förhållande till ekolodet.

    Jag fiskar än så länge bara hummer så bättre att dessa fina riggarna gör nytta hos någon annan. Nypris var en mindre förmögenhet men prylarna är ju några år gamla så jag erbjuder dessa för 5000 kr/st eller 8000 kr för båda. Riggarna finns i centrala Göteborg.

    Mvh,

    Fredrik Roos

    0701-911067
    f@roos.nu

    För mer info se t.ex. http://store.cannondownriggers.com/p...748/Mag_20DTTS

    The Mag 20DT/TS features a sleek white cosmetic finish. An extremely durable stainless steel spool allows for monofilament or “super line” use. Features a low-profile swivel base, rear rod holder and two line releases. Pre-spooled with 400 feet of camouflaged 150-lb. test 316-grade stainless steel cable.

    In addition to a stylish white finish, rod holder and line release, the Mag 20DT/TS features a monofilament-ready stainless steel spool for tournament fishermen
    250-feet-per-minute retrieval rate is the fastest in the industry
    20-lb weight capacity
    Positive Ion Control with adjustable voltage lets you regulate the fish-attracting electrical field around your boat*
    IP68 waterproof power cable connector
    Short-Stop safely stops weight retrieval at waterline*
    Low-profile swivel base, rear rod holder and two line releases
    Heavy-duty, stainless steel telescopic boom extends from 24" to 53"
    Three-digit depth counter
    Ball storage hook prevents boat damage from swinging weights
    Pre-spooled with 400 feet of camouflaged 150-lb test 316-grade stainless steel cable
    Saltwater-resistant construction
    Limited lifetime warranty
    Manufacturer item #1902205
    * MAG 20DT/TS Short-Stop and Positive Ion Control features do not function when spooled with monofilament or super lines.
    Bifogade filer

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
1 254 svar
101 815 visningar
0 gillar
Senaste inlägg nivv
av nivv
 
Startad av jimmy85, 2019-07-08, 14:20
3 svar
392 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Alman
av Alman
 
Startad av Cobb´s, 2020-08-15, 14:53
7 svar
288 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Cobb´s
av Cobb´s
 
Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:33
6 svar
275 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Cobb´s
av Cobb´s
 
Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:59
5 svar
368 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Cobb´s
av Cobb´s
 
Arbetar...
X