Hej säljer min BFT X7 då jag har gått över helt til Shimano. Denna rullen har jag använt max 3 till 4 gånger.... Orginal låda följer med allt som va i när jag fick den. Insmörjad inför nästa säsong hur, påspolad lina.
INFORMATION OM RULLEN
BFT Instinct X7 är en slitstark lågprofilsrulle för tufft predatorfiske. Testad och fiskad hårt nu i ett par år och denna rulle håller måttet!
6.2:1 utväxling, 7 kullager och ett nållager med instant Anti-reverse (glappfri backspärr), Carbon washer drag system, ergonomiska EVA handtag monterade på ett längre handtag vilket ger mer kraft vid invevning. Dual Braking System, DBS, ger superkontroll på kasten.
Du kan ställa motståndet i spolen på flera sätt; genom den mekaniska kastbromsen, magnetbromsen, eller det supersmarta vredet på spolen som fäller ut centrifugal-clutchar för ännu mer bromsverkan!
BFT Instinct X7 är mycket greppvänlig och har dessutom en otroligt jämn och stark broms.
• Linkapacitet: 110m/0,36mm
• Utväxling: 6.2:1
• Kullager: 7+1
Vikt: 280g
NY PRIS: 1699kr
Köparen betalar frskt skickas ut samma dag som betalningen kommer in.
Slänger på 5 till 10 gäddbete GRATIS (minsta värde på beten 400).
Mvh Maler,
INFORMATION OM RULLEN
BFT Instinct X7 är en slitstark lågprofilsrulle för tufft predatorfiske. Testad och fiskad hårt nu i ett par år och denna rulle håller måttet!
6.2:1 utväxling, 7 kullager och ett nållager med instant Anti-reverse (glappfri backspärr), Carbon washer drag system, ergonomiska EVA handtag monterade på ett längre handtag vilket ger mer kraft vid invevning. Dual Braking System, DBS, ger superkontroll på kasten.
Du kan ställa motståndet i spolen på flera sätt; genom den mekaniska kastbromsen, magnetbromsen, eller det supersmarta vredet på spolen som fäller ut centrifugal-clutchar för ännu mer bromsverkan!
BFT Instinct X7 är mycket greppvänlig och har dessutom en otroligt jämn och stark broms.
• Linkapacitet: 110m/0,36mm
• Utväxling: 6.2:1
• Kullager: 7+1
Vikt: 280g
NY PRIS: 1699kr
Köparen betalar frskt skickas ut samma dag som betalningen kommer in.
Slänger på 5 till 10 gäddbete GRATIS (minsta värde på beten 400).
Mvh Maler,