En av dom bästa flytringarna enligt flera.
Sevenbass flatfloat XL helt ny och oanvänd med full garanti 1 år på den.
I köpet ingår allt som behövs för att börja fiska.
1 XL hållare för gopro kamera
1 Hållare för ekolod samt givare. Tar upp till 9 tum.
1 elektronisk pump drivs med medföljande batteri eller via 12 volts uttag eller 230v.
Kan pumpas upp 3 ggr på ett fullt batteri.
245cm lång och 170cm bred och last vikt upp till 350 kg.
Denna kan du lätt stå och fiska på om så önskas då den är otroligt stabil.
Jag kör en watersnake 55lb motor och den är suverän att köra med.
Allt är helt nytt och kommer direkt från sevenbass med kvitton osv.
Bifogar några youtube länkar till en äldre modell men så får man se hur den ser ut. Dock så har min ett otroligt skönt säte som på bifogade bilder.
Vikt cirka 18kg då den är nerpackad i väskan.
Kvalitén är superb och en helt magiskt fiske maskin klarar av grövra sjö då ingen ring jag tidigare ägt kommer i närheten av denna i varken kvalité eller komfort och säkerhet.
Köpte 2 uppsättningar och dessvärre av personliga skäl så drog sig en vän ur och hade tänkt behålla båda men klarar mig gott med den jag redn äger.
Endast seriösa spekulanter och inga skambud tack.
Skickas eller hämtas på plats. Bor i Västernorrland
Pris med flatform xl samt hållare till gopro och för ekolod samt eletroniska pumpen är Nypris 11300:- ex frakt men jag vill endast ha 8500:- prutat och klart.
Sevenbass flatfloat XL helt ny och oanvänd med full garanti 1 år på den.
I köpet ingår allt som behövs för att börja fiska.
1 XL hållare för gopro kamera
1 Hållare för ekolod samt givare. Tar upp till 9 tum.
1 elektronisk pump drivs med medföljande batteri eller via 12 volts uttag eller 230v.
Kan pumpas upp 3 ggr på ett fullt batteri.
245cm lång och 170cm bred och last vikt upp till 350 kg.
Denna kan du lätt stå och fiska på om så önskas då den är otroligt stabil.
Jag kör en watersnake 55lb motor och den är suverän att köra med.
Allt är helt nytt och kommer direkt från sevenbass med kvitton osv.
Bifogar några youtube länkar till en äldre modell men så får man se hur den ser ut. Dock så har min ett otroligt skönt säte som på bifogade bilder.
Vikt cirka 18kg då den är nerpackad i väskan.
Kvalitén är superb och en helt magiskt fiske maskin klarar av grövra sjö då ingen ring jag tidigare ägt kommer i närheten av denna i varken kvalité eller komfort och säkerhet.
Köpte 2 uppsättningar och dessvärre av personliga skäl så drog sig en vän ur och hade tänkt behålla båda men klarar mig gott med den jag redn äger.
Endast seriösa spekulanter och inga skambud tack.
Skickas eller hämtas på plats. Bor i Västernorrland
Pris med flatform xl samt hållare till gopro och för ekolod samt eletroniska pumpen är Nypris 11300:- ex frakt men jag vill endast ha 8500:- prutat och klart.