tradera - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

tradera

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • tradera

    har lite auktioner ute som borde passa gösfiskare


  • #2
    Lägg av med den felledande informationen! du säljer inte alls tradera!

    Kommentera


    • #3
      ge dig ramsis läs för f-n

      Kommentera


      • #4
        Jag tror han skojar.

        Kommentera


        • #5
          LMPOOTG Gruvis!

          Kommentera


          • #6
            Med frakt blir dom ju dyrare än nypris. Snacka om skämt.
            Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

            Kommentera


            • #7
              Inte för bomber. Och rebel är ett riktigt bra märke. Det finns väl inte i Sverige annars?

              Kommentera


              • #8
                var hittar du gamla modellen i dom här färgerna Elanen? säljer bara undan överskottet ,alla har kanske inte nån hökare med så välförsett sortiment som du har av vad man kan utläsa av din kommentar. FYI så kostade de här runt 80 :- st när dom köptes för några år sen

                Kommentera


                • #9
                  Rebel finns det ju i dom välsorterade butiker. Fast jag bor ju i Tokholm där utbudet är större. Sen att färger skulle göra priset högt. Utgående färger vad är det.
                  Finns nog färger så det räcker till. 59 kr +frakt på 29 pix blir 88 kr som lägst. En Storm vobbler kan du garanterat få billigare. Meningen med Tradera och Blocket är väl att det ska finnas nåt att tjäna. En tia hit och dit är väl inget att jaga. Finns ju fiskredskapsbutiker där det ligger en uppsjö med bra vobbler med utgående vobbler för en bråkdel. Åk in till Söderbutiken och titta i mellanåt. Massor med toppvobblers för struntpengar.
                  Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

                  Kommentera


                  • #10
                    Var inte avsikten att vara elak. Alla vobbler du har är ju bra grejer helt klart. Men utgångsbuden liogger för högt tycker jag.
                    Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:59
                    10 svar
                    660 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg söderberg85  
                    Startad av Cobb´s, 2021-07-04, 09:42
                    4 svar
                    409 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Cobb´s
                    av Cobb´s
                     
                    Startad av henriktorner, 2024-03-10, 17:07
                    1 svar
                    273 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg turessonmagnus@hotmail.com  
                    Startad av Bäverfiskaren, 2024-05-24, 11:37
                    1 svar
                    243 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Pacoloco  
                    Startad av Cobb´s, 2024-09-12, 19:00
                    5 svar
                    345 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Cobb´s
                    av Cobb´s
                     
                    Arbetar...
                    X