Okuma magda 30D - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Okuma magda 30D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Okuma magda 30D

    Jag har 2 st Okuma magda 30D till salu.
    Jag har kartong till båda 2 och dom är inköpta i somras och väldigt lite använda, på båda rullarnna sitter det 300 meter Ironsilk 0,40.

    Kom med bud eller om du vill byta mot den mindre modellen 20D i riktigt bra skick för det är sådana jag tänkt köpa för pengarna.


    Hade gött// Jonatan
    Senast ändrad av roach master; 2009-01-09, 13:07.
    I´m the son of rage and love the Jesus of suburbia //Billy Joe Armstrong

    Green day på Ullevål 4/6-10
    Green day på Wembley stadium 19/6-10

    Green days American idiot musical på broadway 27/2-11

  • #2
    Ursprungligen postat av toxs
    ismeterullen i stan

    //Fred
    Nu hänger jag inte med, vad menar du?
    I´m the son of rage and love the Jesus of suburbia //Billy Joe Armstrong

    Green day på Ullevål 4/6-10
    Green day på Wembley stadium 19/6-10

    Green days American idiot musical på broadway 27/2-11

    Kommentera


    • #3
      här kommer ett bud

      hallå

      ett bud på rullarna

      Bud : 500 kr.
      kan vara bra, kan vara dåligt bud, upp till dig. Men nu har du ett bud.

      Perx

      Ursprungligen postat av roach master Visa inlägg
      Jag har 2 st Okuma magda 30D till salu.
      Jag har kartong till båda 2 och dom är inköpta i somras och väldigt lite använda, på båda rullarnna sitter det 300 meter Ironsilk 0,40.

      Kom med bud eller om du vill byta mot den mindre modellen i riktigt bra skick för det är sådana jag tänkt köpa för pengarna.


      Hade gött// Jonatan
      Http://pekkman.blogspot.com

      Kommentera


      • #4
        Är det 500 för båda är det lite, lite, men är det för en är det bra.
        I´m the son of rage and love the Jesus of suburbia //Billy Joe Armstrong

        Green day på Ullevål 4/6-10
        Green day på Wembley stadium 19/6-10

        Green days American idiot musical på broadway 27/2-11

        Kommentera


        • #5
          Pm

          Svarat på ditt Pm
          Perx
          Ursprungligen postat av roach master Visa inlägg
          Är det 500 för båda är det lite, lite, men är det för en är det bra.
          Http://pekkman.blogspot.com

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Relaterat

          Collapse

          Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:59
          10 svar
          683 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg söderberg85  
          Startad av Cobb´s, 2021-07-04, 09:42
          4 svar
          411 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Cobb´s
          av Cobb´s
           
          Startad av henriktorner, 2024-03-10, 17:07
          1 svar
          273 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg turessonmagnus@hotmail.com  
          Startad av Cobb´s, 2024-09-12, 19:00
          5 svar
          348 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Cobb´s
          av Cobb´s
           
          Startad av Cobb´s, 2024-10-01, 18:56
          2 svar
          302 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Cobb´s
          av Cobb´s
           
          Arbetar...
          X