Spolmaskin - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spolmaskin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Spolmaskin

    Jag håller nu på att sälja delar av mina fiskegrejor och säljer min spolmaskskin av märket Rappala + följande bulklinor:
    Spunnen lina:
    Whiplash Berkly 0.17 = 21.7 kg ca 1200 m
    " " 0.28 = 44,9 kg ca 1700 m
    Titanium Brand 0,25 = 17 kg ca 500 m
    Nylonlina:
    Storm 0,20 = 3,2 kg ca 2500 m
    " 0,25 = 4,5 kg ca 2500 m
    " 0,35 = 8,8 kg ca 2500 m
    " 0,40 = 11 kg ca 3500 m
    Stren 0,29 = 6,3 kg ca 1900 m

    Ge mig ett ÄRLIG bud för rubbet, och INGET idiotbud så kan du ev gör en bra affär.
    Janne

  • #2
    Du har PM!

    Kommentera

    Foton

    Collapse

    Relaterat

    Collapse

    Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:59
    10 svar
    668 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg söderberg85  
    Startad av Cobb´s, 2021-07-04, 09:42
    4 svar
    411 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Cobb´s
    av Cobb´s
     
    Startad av henriktorner, 2024-03-10, 17:07
    1 svar
    273 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg turessonmagnus@hotmail.com  
    Startad av Bäverfiskaren, 2024-05-24, 11:37
    1 svar
    243 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Pacoloco  
    Startad av Cobb´s, 2024-09-12, 19:00
    5 svar
    348 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Cobb´s
    av Cobb´s
     
    Arbetar...
    X