Hårda ord använder jag inte Patrick !
De skulle kunna vara värre, jag skulle kunna skriva om stämningar mm som OF hotat med.
Att sedan försöka få detta till något projekt från 70-talet är ren bluff.
Man kan inte i en jävla massa år vara betesgestapo för att sedan vända kappan när man kan sälja produkten själv. OF skall ha Cred för att han under många år endast sålde orginal av bra kvalitet. Sen att han inte platsar på en reklambyrå med sin smidighet är en annan sak.
Tyvärr är OF den person som jämt gör sig ovän med folk i sin omgivning.
Nu menar jag absolut inte mig, för jag gillar gubben på mitt egena lilla sätt trots alla tjafs vi haft under åren. Men när vi väl ses så är det ett handslag och inget bråkande.
Men försök inte få detta till något projekt från Bombers sida, du vet att jag känner till sanningen.
Det är en total ripoff och inget annat tom färgerna med nåpgra undantag.
Man kan alltid rida på någon annas marknadsföring.
Sen tänker jag inte kasta någon skugga på ni som fiskar med det, alla gör sina egna val.
OF stå för det du alltid gjort tidigare gällande kopior och slingra dig inte jämt som en hal snok.
Rolèn gjorde sama sak med Zalt som kopierades av Danska företag, för att sedan själv börja sälja kopior.
Sedan så känner jag till att detta ärende redan är uppe rättsligt.
Om det blir bedömt som en kopia blir även återförsäljare ansedda som skyldiga!
LÅGT LÅGT LÅGT
Mvh
J
De skulle kunna vara värre, jag skulle kunna skriva om stämningar mm som OF hotat med.
Att sedan försöka få detta till något projekt från 70-talet är ren bluff.
Man kan inte i en jävla massa år vara betesgestapo för att sedan vända kappan när man kan sälja produkten själv. OF skall ha Cred för att han under många år endast sålde orginal av bra kvalitet. Sen att han inte platsar på en reklambyrå med sin smidighet är en annan sak.
Tyvärr är OF den person som jämt gör sig ovän med folk i sin omgivning.
Nu menar jag absolut inte mig, för jag gillar gubben på mitt egena lilla sätt trots alla tjafs vi haft under åren. Men när vi väl ses så är det ett handslag och inget bråkande.
Men försök inte få detta till något projekt från Bombers sida, du vet att jag känner till sanningen.
Det är en total ripoff och inget annat tom färgerna med nåpgra undantag.
Man kan alltid rida på någon annas marknadsföring.
Sen tänker jag inte kasta någon skugga på ni som fiskar med det, alla gör sina egna val.
OF stå för det du alltid gjort tidigare gällande kopior och slingra dig inte jämt som en hal snok.
Rolèn gjorde sama sak med Zalt som kopierades av Danska företag, för att sedan själv börja sälja kopior.
Sedan så känner jag till att detta ärende redan är uppe rättsligt.
Om det blir bedömt som en kopia blir även återförsäljare ansedda som skyldiga!
LÅGT LÅGT LÅGT
Mvh
J

Kommentera