Samtliga priser är inklusive frakt. Alla beten skickas utan krok. Vid köp betalar köparen in pengarna till mitt bankkonto och sedan skickas betena när jag fått pengarna.
Kan tillägga att jag helst säljer hela kalaset samtidigt och en sådan kund prioriteras framför en enbetesköpare
(Detta på grund av min egen slapphet, hoppas ni har överseende med det=))
Totalpriset för hela kalaset tänkte jag skulle ligga på 1500 kr (2080 kr+zaltarna för löst köp och lite mängdrabatt på det)
Prylarna finns i stockholm. Om någon vill ses för att få prylarna överlämnade prylarna så bjussar jag på lite rabatt vid mängdköp.
Tips, läs om betena nedan så förstår ni bättre vilket skick det är på betena... Svårt att avgöra på bild.
UPPDATERING: DET SOM STÅR MED fet, kursiv och understruken text är helt sålt.
Vid intresse, dra iväg ett pm till mig, skriv i tråden eller mejla mig på Gnagaregil@hotmail.com
Vänstra raden ovanifrån
Hell tail
Modellen med dålig lack... Träet syns på undersidan.
Pris: 60 kr
Zam tail
Fint skick, endast några få krokmärken. Svansen har dock smält, så betet skickas helt utan svans.
Soft tail phantom 6
Har tagit fisk, så den har några få repor.
Pris: 100 kr
Smuttly dog jr
Några få repor, nästintill nyskick
Pris: 120 kr
Bulldawg reg
Inköpt iår, ofiskad men har några få krokmärken...
Pris: 80 kr
Nån cobbjerk
Ganska repig, ganska snabbsjunkande men förjäkla trevlig. Smärtar att den ska byta ägare
Pris: 110 kr
Smuttly dog atomkrull
Lite repig men inte så farligt
Curly sue
I princip som plockad ur en butik, några få krokmärken från mina sidokrokar (som inte ingår
)
Cobbs bluegill 150 g
Ganska repig och lite rostfläckar efter att ha legat i boxen.
Mellersta raden ovanifrån
Stalker glider
Måttligt fiskad, inte så repig men trät har börjat titta fram på ett ställe, vilket jag tycker bara gör den vackrare.
Pris: 150 kr
Hellhound
Har fångat fisk så inte helt blank
Pris:100 kr
Belly buster
Dåligt skick skulle jag säga, färgen är lite bortflagnad på vissa ställen. I övrig ok.
Warlock
Lite repig och plåtbiten i baken har jag lekt lite med, det syns därmed att den har varit böjd.
Cisco
Kan hända att den här flyter lite lätt, minns inte... Kan kolla om någon vill veta. Har fångat fisk och är därmed pyntad med några bitmärken/repor. Nu har jag kollat, och ja den flyter, ganska långsamt dock.
Dunwright dancer lilla modellen
I princip ofiskad och därmed relativt fri från repor.
Dunwright dancer mellanstora modellen
Nyskick, har legat i boxen och dragit på sig några repor på så sätt, i övrigt helt ok.
Pris: 140
3 stycken alien eel
Dessa orkar jag inte sälja styckvis eftersom det skulle bli för dyrt med frakt.
Alla tre är lite missfärgade eftersom de legat tillsammans med andra jiggar. Färgen från de två gröna har börjat släppa (Det svarta och det limegröna)
Fisk tar de ändå, det kan jag garantera.
Högra raden ovanifrån:
Bison crank
Inte mycket repor, endast lite på skeden.
Pris: 200 kr
Buster jerk och Hi Lo jerk
BJ:n är en VC-färg som jag försökt måla om men sedan ångrat mig... Därför sitter lite färg fortfarande kvar vid nedåtbuktningarna vid ögonen och liknande. Hi Lo jerken är i nyskick. Dessa två säljer jag tillsammans om ingen insisterar på att bara få köpa den ena.
Två mellanzaltar gamla
Båda är väldigt repiga och fula i färgen. Den ena står det berras sportfiske på (Den blåsilvriga), den är dessutom ganska rostig, helkasst skick (Upphittad).
Pris: Bud (Eftersom jag inte har någon aning om vad som är ett vettigt pris) Båda zaltarna ingår om man köper hela kalaset också.
Kan tillägga att jag helst säljer hela kalaset samtidigt och en sådan kund prioriteras framför en enbetesköpare
(Detta på grund av min egen slapphet, hoppas ni har överseende med det=))Totalpriset för hela kalaset tänkte jag skulle ligga på 1500 kr (2080 kr+zaltarna för löst köp och lite mängdrabatt på det)
Prylarna finns i stockholm. Om någon vill ses för att få prylarna överlämnade prylarna så bjussar jag på lite rabatt vid mängdköp.
Tips, läs om betena nedan så förstår ni bättre vilket skick det är på betena... Svårt att avgöra på bild.
UPPDATERING: DET SOM STÅR MED fet, kursiv och understruken text är helt sålt.
Vid intresse, dra iväg ett pm till mig, skriv i tråden eller mejla mig på Gnagaregil@hotmail.com
Vänstra raden ovanifrån
Hell tail
Modellen med dålig lack... Träet syns på undersidan.
Zam tail
Fint skick, endast några få krokmärken. Svansen har dock smält, så betet skickas helt utan svans.
Soft tail phantom 6
Har tagit fisk, så den har några få repor.
Smuttly dog jr
Några få repor, nästintill nyskick
Bulldawg reg
Inköpt iår, ofiskad men har några få krokmärken...
Nån cobbjerk
Ganska repig, ganska snabbsjunkande men förjäkla trevlig. Smärtar att den ska byta ägare

Pris: 110 kr
Smuttly dog atomkrull
Lite repig men inte så farligt
Curly sue
I princip som plockad ur en butik, några få krokmärken från mina sidokrokar (som inte ingår
)Pris: 80 kr
Cobbs bluegill 150 g
Ganska repig och lite rostfläckar efter att ha legat i boxen.
Mellersta raden ovanifrån
Stalker glider
Måttligt fiskad, inte så repig men trät har börjat titta fram på ett ställe, vilket jag tycker bara gör den vackrare.
Hellhound
Har fångat fisk så inte helt blank

Pris:100 kr
Belly buster
Dåligt skick skulle jag säga, färgen är lite bortflagnad på vissa ställen. I övrig ok.
Warlock
Lite repig och plåtbiten i baken har jag lekt lite med, det syns därmed att den har varit böjd.
Cisco
Kan hända att den här flyter lite lätt, minns inte... Kan kolla om någon vill veta. Har fångat fisk och är därmed pyntad med några bitmärken/repor. Nu har jag kollat, och ja den flyter, ganska långsamt dock.
Dunwright dancer lilla modellen
I princip ofiskad och därmed relativt fri från repor.
Dunwright dancer mellanstora modellen
Nyskick, har legat i boxen och dragit på sig några repor på så sätt, i övrigt helt ok.
Pris: 140
3 stycken alien eel
Dessa orkar jag inte sälja styckvis eftersom det skulle bli för dyrt med frakt.
Alla tre är lite missfärgade eftersom de legat tillsammans med andra jiggar. Färgen från de två gröna har börjat släppa (Det svarta och det limegröna)
Fisk tar de ändå, det kan jag garantera.
Högra raden ovanifrån:
Bison crank
Inte mycket repor, endast lite på skeden.
Pris: 200 kr
Buster jerk och Hi Lo jerk
BJ:n är en VC-färg som jag försökt måla om men sedan ångrat mig... Därför sitter lite färg fortfarande kvar vid nedåtbuktningarna vid ögonen och liknande. Hi Lo jerken är i nyskick. Dessa två säljer jag tillsammans om ingen insisterar på att bara få köpa den ena.
Två mellanzaltar gamla
Båda är väldigt repiga och fula i färgen. Den ena står det berras sportfiske på (Den blåsilvriga), den är dessutom ganska rostig, helkasst skick (Upphittad).
Pris: Bud (Eftersom jag inte har någon aning om vad som är ett vettigt pris) Båda zaltarna ingår om man köper hela kalaset också.

Kommentera