Gäddbeten till salu! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gäddbeten till salu!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Gäddbeten till salu!

Samtliga priser är inklusive frakt. Alla beten skickas utan krok. Vid köp betalar köparen in pengarna till mitt bankkonto och sedan skickas betena när jag fått pengarna.

Kan tillägga att jag helst säljer hela kalaset samtidigt och en sådan kund prioriteras framför en enbetesköpare (Detta på grund av min egen slapphet, hoppas ni har överseende med det=))

Totalpriset för hela kalaset tänkte jag skulle ligga på 1500 kr (2080 kr+zaltarna för löst köp och lite mängdrabatt på det)

Prylarna finns i stockholm. Om någon vill ses för att få prylarna överlämnade prylarna så bjussar jag på lite rabatt vid mängdköp.

Tips, läs om betena nedan så förstår ni bättre vilket skick det är på betena... Svårt att avgöra på bild.

UPPDATERING: DET SOM STÅR MED fet, kursiv och understruken text är helt sålt.

Vid intresse, dra iväg ett pm till mig, skriv i tråden eller mejla mig på Gnagaregil@hotmail.com

Vänstra raden ovanifrån

Hell tail
    Modellen med dålig lack... Träet syns på undersidan.
    Pris: 60 kr

Zam tail
    Fint skick, endast några få krokmärken. Svansen har dock smält, så betet skickas helt utan svans.

Soft tail phantom 6
    Har tagit fisk, så den har några få repor.
    Pris: 100 kr

Smuttly dog jr
    Några få repor, nästintill nyskick
    Pris: 120 kr

Bulldawg reg
    Inköpt iår, ofiskad men har några få krokmärken...
    Pris: 80 kr

Nån cobbjerk
    Ganska repig, ganska snabbsjunkande men förjäkla trevlig. Smärtar att den ska byta ägare
    Pris: 110 kr

Smuttly dog atomkrull
    Lite repig men inte så farligt

Curly sue
    I princip som plockad ur en butik, några få krokmärken från mina sidokrokar (som inte ingår)
    Pris: 80 kr

Cobbs bluegill 150 g
    Ganska repig och lite rostfläckar efter att ha legat i boxen.

Mellersta raden ovanifrån

Stalker glider
    Måttligt fiskad, inte så repig men trät har börjat titta fram på ett ställe, vilket jag tycker bara gör den vackrare.
    Pris: 150 kr

Hellhound
    Har fångat fisk så inte helt blank
    Pris:100 kr

Belly buster
    Dåligt skick skulle jag säga, färgen är lite bortflagnad på vissa ställen. I övrig ok.

Warlock
    Lite repig och plåtbiten i baken har jag lekt lite med, det syns därmed att den har varit böjd.
    Pris: 100 kr

Cisco
    Kan hända att den här flyter lite lätt, minns inte... Kan kolla om någon vill veta. Har fångat fisk och är därmed pyntad med några bitmärken/repor. Nu har jag kollat, och ja den flyter, ganska långsamt dock.

Dunwright dancer lilla modellen
    I princip ofiskad och därmed relativt fri från repor.

Dunwright dancer mellanstora modellen
    Nyskick, har legat i boxen och dragit på sig några repor på så sätt, i övrigt helt ok.
    Pris: 140

3 stycken alien eel
    Dessa orkar jag inte sälja styckvis eftersom det skulle bli för dyrt med frakt.
    Alla tre är lite missfärgade eftersom de legat tillsammans med andra jiggar. Färgen från de två gröna har börjat släppa (Det svarta och det limegröna)
    Fisk tar de ändå, det kan jag garantera.

Högra raden ovanifrån:

Bison crank
    Inte mycket repor, endast lite på skeden.
    Pris: 200 kr

Buster jerk och Hi Lo jerk
    BJ:n är en VC-färg som jag försökt måla om men sedan ångrat mig... Därför sitter lite färg fortfarande kvar vid nedåtbuktningarna vid ögonen och liknande. Hi Lo jerken är i nyskick. Dessa två säljer jag tillsammans om ingen insisterar på att bara få köpa den ena.

Två mellanzaltar gamla
    Båda är väldigt repiga och fula i färgen. Den ena står det berras sportfiske på (Den blåsilvriga), den är dessutom ganska rostig, helkasst skick (Upphittad).
    Pris: Bud (Eftersom jag inte har någon aning om vad som är ett vettigt pris) Båda zaltarna ingår om man köper hela kalaset också.
    Bifogade filer
    Senast ändrad av Tegel; 2009-11-09, 17:14.
    Skitfiske alla

Mycket har försvunnit. Skicka pm så får ni veta vilka beten detta berör, uppdaterar inte tråden eftersom någon kanske ångrar sig, och då är det jobbigt att ändra tillbaka.

Om någon har lust att köpa hela paketet... Skicka ett pm så får du veta vilka beten som finns kvar och så kan vi tillsammans komma överens om ett vettigt paketpris.
    Skitfiske alla

Kommentera

du har pm!!
      vad är bättre än en fiskehelg med polarna?

Team Skitfiske Skåne (TSS)

Kommentera

Nu har jag uppdaterat tråden, och sålda beten står numera med fet kursiv och understruken stil.

Smuttly dog jr, bägge cobb-betena, stalkern, BJn+HiLojerken och zaltarna har intressenter.
        Det är fritt fram att fråga om dessa beten ändå och ställa sig i kö, men jag tänker sälja till den som först frågade (känns schysstast). Undantagsfall om någon köper många beten och vill ha ett bete som någon som bara vill köpa ett bete vill ha. Eller om det är någon som kan mötas upp i stockholm som vill köpa (får då slipper jag frakt). Eller om någon är långsam på att svara på pm och gör mig osäker på om han/hon fortfarande är intresserad.
        Senast ändrad av Tegel; 2009-10-21, 19:00.
        Skitfiske alla

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Karlminator, 2015-04-05, 20:45
        8 svar
        5 961 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg RobertOnicala