Säljer ett par beten och ett haspelspö då jag inte behöver dessa längre. Allt var inköpt i augusti/september, har kvitto på allt tillsammans. Spöt kommer med spöfodralet.
Buster Jerk II Skitmört - 70kr

Buster Jerk II Papegoj - 70kr

Buster Jerk II Glitter Perch: STOR spricka i bakre delen 2cm ifrån öglan, avflagnad färg vid främre öglan. - 20kr

-Sprickan går från höger till vänster sida som synes.
Strike Flexx "Clown" 10.5cm - 60kr

Halco Nightwalker färg H52 Fluoro Green. Måttligt använd 2-3 gånger. - 90kr

SavageGear Bushwacker 7' 15-40g haspel -- Ett grymt spö för den som vill fiska med lättare jerkbaits och wobblers. Jerkar lätt hem en Buster Jerk II:a! Minimala bruksrepor, litet skrapsår i nedre delen av andra spöhalvan. 750kr

Summa sumarum så kostar allt tillsammans 1060 riksdaler. Vid snabb affär på hela paketet kan jag gå ner till 900 kronor + avgift för postförskott
Vid intresse, skicka ett PM!
Buster Jerk II Skitmört - 70kr

Buster Jerk II Papegoj - 70kr

Buster Jerk II Glitter Perch: STOR spricka i bakre delen 2cm ifrån öglan, avflagnad färg vid främre öglan. - 20kr

-Sprickan går från höger till vänster sida som synes.
Strike Flexx "Clown" 10.5cm - 60kr

Halco Nightwalker färg H52 Fluoro Green. Måttligt använd 2-3 gånger. - 90kr

SavageGear Bushwacker 7' 15-40g haspel -- Ett grymt spö för den som vill fiska med lättare jerkbaits och wobblers. Jerkar lätt hem en Buster Jerk II:a! Minimala bruksrepor, litet skrapsår i nedre delen av andra spöhalvan. 750kr

Summa sumarum så kostar allt tillsammans 1060 riksdaler. Vid snabb affär på hela paketet kan jag gå ner till 900 kronor + avgift för postförskott

Vid intresse, skicka ett PM!
Kommentera