Har för mycket skit i skåpen. Helt grön här men har skrivit en del på www.utsidan.se, hoppas det kan ge mig någon credd. Samma annons finns även på utsidan.
Hur som haver, följande saker säljes, allt helt nytt.
1 styck regnjacka för fiske. Kort för vadare och med gott om fickor, luva samt D-ring för håv/priest. Helt ny med lappar. Columbia sportswear. Köpt på El-Ge sportfiske. 300 spänn.
1 styck Octave #5-#7 flugrulle, oanvänd, köpt på fiskeflugor.se, nypris 1295, säljes för 600. I orginalförpackning. Fint CNC jobb ur ett stycke åldrad alu. Mjuk och med variabel knarr.
3 WT #6 linor 20 lapp styck?
12 st E12 på 12 krok, nya i förpackning. 50 lapp?
Allt för 800?
Bilder kan mailas. Banköverföringar eller paypal i förskott, eller kontant vid avhämtning.
tack på förhand.
Finns på i gbg, glömde jag säga.
Hur som haver, följande saker säljes, allt helt nytt.
1 styck regnjacka för fiske. Kort för vadare och med gott om fickor, luva samt D-ring för håv/priest. Helt ny med lappar. Columbia sportswear. Köpt på El-Ge sportfiske. 300 spänn.
1 styck Octave #5-#7 flugrulle, oanvänd, köpt på fiskeflugor.se, nypris 1295, säljes för 600. I orginalförpackning. Fint CNC jobb ur ett stycke åldrad alu. Mjuk och med variabel knarr.
3 WT #6 linor 20 lapp styck?
12 st E12 på 12 krok, nya i förpackning. 50 lapp?
Allt för 800?
Bilder kan mailas. Banköverföringar eller paypal i förskott, eller kontant vid avhämtning.
tack på förhand.
Finns på i gbg, glömde jag säga.