Avet SX 5.3 MC - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Avet SX 5.3 MC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • [Fiskesnack] Avet SX 5.3 MC

    Blir tyvärr inget norgefiske för mig i år.. Byter/Säljer därför min oanvända Avet SX MC(högervevad) med 0.28 Power Pro lina(275m). Byter helst mot en Abmassadeur Revo Toro(Högervev). Blir att kämpa med gäddan på hemmaplan istället



    Skicka PM med bud ifall du är intresserad

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:59
10 svar
674 visningar
0 gillar
Senaste inlägg söderberg85  
Startad av Cobb´s, 2021-07-04, 09:42
4 svar
411 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Cobb´s
av Cobb´s
 
Startad av henriktorner, 2024-03-10, 17:07
1 svar
273 visningar
0 gillar
Senaste inlägg turessonmagnus@hotmail.com  
Startad av Cobb´s, 2024-09-12, 19:00
5 svar
348 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Cobb´s
av Cobb´s
 
Startad av Cobb´s, 2024-10-01, 18:56
2 svar
302 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Cobb´s
av Cobb´s
 
Arbetar...
X