Blir tyvärr inget norgefiske för mig i år.. Byter/Säljer därför min oanvända Avet SX MC(högervevad) med 0.28 Power Pro lina(275m). Byter helst mot en Abmassadeur Revo Toro(Högervev). Blir att kämpa med gäddan på hemmaplan istället
Skicka PM med bud ifall du är intresserad
Skicka PM med bud ifall du är intresserad