Säljes: Karpstol - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Säljes: Karpstol

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Säljes: Karpstol

    Karpstol säljes. Kraftig och stabil stol med justerbara ben. Vikt
    3,7kg.
    Bra skick.

    Pris:250kr



    Andreas Ekfeldt
    Mob.0701-740195
    Gädda 11960g | Gös 6000g | Braxen 5260g | Sutare 2875g | Björkna 492g | Färna 2410g | Mört 557g | Sarv 800g

  • #2
    Är stolen fortfarande till salu?

    Kommentera


    • #3
      värför heter det karpstol? borde de inte heta "fiskestol" ?

      Kommentera


      • #4
        det är meningen att karpar ska sitta i den

        Kommentera


        • #5
          Hahah, så är det
          Fiske är en livstill och mete är en religion

          Kommentera


          • #6
            Blir det inte smått obekvämt om du ska sitta en längre tid och inte ha några armstöd?
            Varför säljer du den föressten?
            Sporten i sportfiske är att göra det svårare än det behöver vara.

            Kommentera


            • #7
              finns stolen kvar?????? isf vad kostar frakten???? finns den o frakten inte kostar över 150kr så köper jag den......ring isf på 073-9890125
              Bodybuilding och specimenfiske Is The Shit!!!

              Kommentera


              • #8
                jag köpte mig sån här ihopfällbara i ullared för 80 spänn men de va inte en sådan utan en såndär me armstöd o drickahållare i så de e ganska billigt
                //Me

                Kommentera


                • #9
                  är stolen såld??

                  Kommentera


                  • #10
                    Originally posted by ljohan
                    Blir det inte smått obekvämt om du ska sitta en längre tid och inte ha några armstöd?
                    Varför säljer du den föressten?
                    Beror helt på hur bekväm man är, det bästa vore ju en Hästensäng att sitta/ligga i, eller?

                    Man måste alltid kompromissa lite.

                    //Markus
                    sigpic

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:59
                    10 svar
                    645 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg söderberg85  
                    Startad av Cobb´s, 2021-07-04, 09:42
                    4 svar
                    409 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Cobb´s
                    av Cobb´s
                     
                    Startad av henriktorner, 2024-03-10, 17:07
                    1 svar
                    273 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg turessonmagnus@hotmail.com  
                    Startad av Bäverfiskaren, 2024-05-24, 11:37
                    1 svar
                    243 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Pacoloco  
                    Startad av Cobb´s, 2024-09-12, 19:00
                    5 svar
                    345 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Cobb´s
                    av Cobb´s
                     
                    Arbetar...
                    X